نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تمرین و بازی در چمن جدید ورزشگاه ثامن الائمه

  • کد خبر: ۹۵۹۵
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
تمرین و بازی در چمن جدید ورزشگاه ثامن الائمه
برنامه تمرینات تیم شهرخودرو بعد از لغو مسابقه با تراکتور
سینا شکور - برگزاری هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی لغو شد که نماینده خراسان رضوی در یک بازی مهم، این هفته باید به مصاف تیم تراکتورسازی می‌رفت، بازی‌ای که قرار بود فردا در تبریز برگزار شود، اما به زمان دیگری موکول شد. با این شرایط، حالا شاگردان گل‌محمدی با یک برنامه‌ریزی تلاش می‌کنند تا بازیکنان از شرایط مسابقه دور نشوند.

لغو بازی دوستانه با تیم دیگر تبریزی
اعضای تیم شهر خودرو پس از اعلام رسمی لغو مسابقه‌شان مقابل تراکتورسازی قصد داشتند بهترین برنامه‌ریزی را برای تعطیلات اجباری بازی‌شان انجام دهند. به همین علت، قرار بود کاروان شهر خودرو عازم تبریز شود تا به جای برگزاری مسابقه رسمی مقابل تراکتور، یک بازی دوستانه را مقابل تیم تبریزی دیگر، یعنی ماشین‌سازی، انجام دهند که این بازی دوستانه هم بنا به شرایطی لغو شد. این‌طور که گفته می‌شود، هماهنگی‌های این بازی انجام شده بود، اما شرایط آب‌وهوایی تبریز و ترس از مصدومیت بازیکنان ۲ تیم موجب لغو بازی دوستانه هم شد.

ادامه تمرینات در مشهد
شهرخودرویی‌ها دیروز چهارشنبه آخرین تمرین هفته جاری خود را در زمین منزل‌آباد برگزار کردند و پس از آن با تصمیم یحیی گل‌محمدی تمرینات این تیم برای ۲ روز تعطیل شد تا بازیکنان پس از تمرینات پرفشار برای بازی لغوشده مقابل تراکتورسازی، چند روزی را به تمرین بپردازند. این‌طور که کادر فنی شهر خودرو برنامه‌ریزی کرده، تمرینات تیم شهر خودرو هفته آینده در مشهد پیگیری خواهد شد و این تیم یک بازی دوستانه در مشهد برگزار خواهد کرد.

تمرین در ورزشگاه ثامن
گل‌محمدی از زمانی که به مشهد آمده، همواره از یک موضوع گله داشته و آن کمبود زمین تمرینی بوده، اما این مشکل بالاخره کمی به حل شدنش نزدیک شده و حالا شاگردان گل‌محمدی می‌توانند با آماده شدن زمین ورزشگاه ثامن الائمه، در آن به تمرین بپردازند. این‌طور که گفته می‌شود، فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، به مدیران باشگاه شهر خودرو اعلام کرده زمین ورزشگاه ثامن‌الائمه قابل بهره‌برداری است و این تیم می‌تواند در هفته ۲ بار تمرینات خود را در این زمین برگزار کند. حالا نیز با این پیشنهاد، قرار است کادر فنی شهر خودرو تمرینات خود را در این زمین نیز پیگیری، و بازی دوستانه هفته جاری خود را نیز احتمالا در همین ورزشگاه که چمنش نو شده است برگزار کند.

پیگیری بازی‌های آسیایی
شهر خودرویی‌ها از هفته آینده، خود را برای بازی مقابل نفت آبادان آماده می‌کنند، بازی‌ای که قرار است ۹ آذرماه در ورزشگاه امام‌رضا برگزار شود و با توجه به شرایط جدولی که این تیم دارد، با توجه به لغو بازی‌شان مقابل تراکتور، می‌تواند آن‌ها را به بالانشینی در جدول امیدوارتر کند. اتفاق دیگری که در چند روز اخیر شایع شده برگزاری بازی‌های آسیایی این تیم است. در چند روز گذشته صحبت‌های مختلفی درباره حریفان این تیم به گوش رسید. هرچند در رسانه‌ها گفته می‌شود شهرخودرویی‌ها مقابل برنده تیم‌های نماینده هند یا بحرین و -در صورت پیروزی- با نماینده قطر بازی خواهند کرد، با استعلام ایشان از سازمان لیگ، گویا این‌طور نیست، و آن‌ها هنوز به دنبال مشخص شدن سهمیه ایران در لیگ آسیا هستند. اگر این اتفاق بیفتد، یعنی سهمیه ایران ۳+۱ باشد، شهر خودرو به جای ۲ مسابقه، فقط باید یک بازی برای رسیدن به مرحله گروهی بازی‌های لیگ آسیا انجام دهد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->