نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

شادی شهرخودرو از تساوی مقابل آلومینیوم اراک

  • کد خبر: ۹۶۸۶۳
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
شادی شهرخودرو از تساوی مقابل آلومینیوم اراک
یک امتیاز شیرین برای شهرخودرو در روزی که بهترین بازی فصلش را انجام داد.

حمیدرضا معصومیان | شهرآرانیوز؛ تیم شهرخودرو در روزی که بهترین بازی فصلش را انجام داد، یک امتیاز شیرین از آلومینیوم گرفت تا با امیدواری به تعطیلات برود.
مسابقه ۲ نماینده خراسان‌رضوی و اراک که عصر دیروز به‌میزبانی تیم اراکی برگزار شد، همه‌چیز داشت؛ از موقعیت‌های زیادی که روی دروازه ۲ تیم خلق شد تا ضرباتی که چندبار تیر دروازه‌ها را به‌لرزه درآورد. جالب اینکه همه این اتفاقات در نیمه دوم اتفاق افتاد و بعد از ۴۵ دقیقه‌ای تقریبا کم‌حادثه که توپ و میدان در اختیار تیم آلومینیوم بود، در نیمه دوم ورق بازی برگشت و یک نیمه جذاب و دیدنی رقم خورد.

شاگردان داوود سیدعباسی در این نیمه ۲ بار عقب‌افتادنشان از میزبان را جبران کردند و اگر بیشتر دقت می‌کردند و اندکی خوش‌شانس‌تر بودند، حتی می‌توانستند برنده این جدال سخت هم باشند. جدا از تیر دروازه‌ای که شانس زدن یک گل زیبا از ابوالفضل عکاشه را گرفت، میلاد کمندانی که گل اول شهرخودرو را زد نیز می‌توانست در این بازی هت‌تریک کند. در روزی که بازیکنان رسول خطیبی پراشتباه و بااسترس بازی می‌کردند و در ضدحملات کاملا آسیب‌پذیر نشان می‌دادند، شهرخودرو در نیمه دوم مزد بازی جسورانه و جنگنده‌اش را گرفت.

آن‌ها با اینکه روی یک پنالتی مشکوک در دقیقه ۸۲ دوباره از میزبانشان عقب افتادند، ناامید نشدند و بعد از ایجاد چند خطر جدی روی دروازه آلومینیوم، سرانجام گل تساوی را به‌وسیله محمدرضا فلاحیان زدند تا در روزی که به‌راستی مستحق باخت نبودند، دست‌خالی از اراک برنگردند. این تساوی چیزی از مشکلات شهرخودرو کم نکرد و این تیم حالا تازه ۵ امتیازی شده است، اما نمایشی قابل قبول بود که خیلی‌ها حالا می‌گویند اگر شهرخودرو در همه بازی‌ها مثل نیمه دوم این بازی باشد، می‌تواند به ماندن در لیگ امسال امیدوار باشد. تیم آن‌ها دیروز به‌معنای واقعی تیم بود و این باارزش‌ترین و مهم‌ترین اتفاقی بود که در اراک افتاد.

سیدعباسی: مقابل آلومینیوم مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد بعد از بازی گفت تیمش مستحق پیروزی و کسب ۳ امتیاز بازی بود. داوود سیدعباسی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: هیچ‌کس به توانایی تیم آلومینیوم اراک شک ندارد، ولی ما این تیم را کنترل کردیم و حتی مستحق برد بودیم. وی اظهار کرد: یکی از قشنگ‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم. نیمه اول توانستیم حریف را کنترل کنیم و قرار بود در نیمه دوم به حریف ضربه بزنیم.

سیدعباسی افزود: در نیمه دوم بازهم روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم، ولی روحیه جنگندگی در تیم ما مشهود بود که تا آخر بازی هم جنگیدیم. واقعا تیم ما مستحق پیروزی بود، چون امروز خیلی بد آوردیم. در دوسه بازی گذشته هم همین شرایط را داشتیم و بد می‌آوردیم. ما باید با ۳ امتیاز زمین را ترک می‌کردیم. با وجود اینکه ۲ بار عقب افتادیم، به بازی برگشتیم. حریف هم خیلی خوب کار کرد و حتی ۲ بار به تیر دروازه ما زد، ولی موقعیت‌های ما خیلی بهتر بود و گل‌های ساده‌ای را نزدیم.
وی تأکید کرد: فوتبال همین‌گونه است و فکر می‌کنم خدا هم نخواست که ما برنده بازی باشیم. اما چیزی از ارزش‌های ما کم نشده است، چون حریف تیم خیلی خوبی بود و بازی را برای ما خیلی سخت کرد؛ ولی یک امتیاز به هیچ تیمی کمک نکرد.

خطیبی: این بدترین بازی آلومینیوم از لیگ‌یک تا لیگ‌برتر بود

سرمربی تیم آلومینیوم اراک نمایش تیمش را در برابر شهرخودرو بدترین بازی این تیم نه‌تن‌ها در لیگ‌برتر، بلکه در تاریخ حضور این تیم در لیگ‌یک توصیف کرد. رسول خطیبی در نشست خبری بعد از دیدار با پدیده مشهد گفت: بابت بازی فوق‌العاده‌ای که تیم شهرخودرو انجام داد، به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان من با غرور فکر می‌کردند برنده می‌شویم. روز گذشته هم گفتم شهرخودرو چند هفته است خیلی بهتر شده است، ولی چند بازیکن ما به این موضوع توجه نکردند، یعنی در واقع تیم ما نصف شده بود. عده‌ای با همه توان و عده‌ای با غرور بازی کردند.

سرمربی تیم آلومینیوم با انتقاد از عملکرد بازیکنانش گفت: بعد از گل اولی که زدیم، بازهم آن تعداد از بازیکنان ما با غرور بازی کردند و حتی بعد از گل دوم این تعداد از بازیکنان ما مغرور بودند و عملکردشان در زمین تحت‌تأثیر این موضوع بود. این بازی بدترین بازی‌ای بود که از لیگ دسته‌اول تا امروز که با آلومینیوم در لیگ‌برتر هستیم، تجربه کردم. ما باید ذهن‌هایمان بزرگ باشد و بازیکنان ما همیشه باید بدانند هر بازی ۳ امتیاز دارد. فقط بازی با پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور ۳ امتیازی نیست، بازیکنان ما باید این مسائل را بدانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->