مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پیروزی و شکست مشابه نمایندگان خراسان رضوی در لیگ دسته‌یک فوتسال

  • کد خبر: ۹۷۱۰۹
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
پیروزی و شکست مشابه نمایندگان خراسان رضوی در لیگ دسته‌یک فوتسال
هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتسال کشور با کسب یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان استان پیگیری شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هفته ششم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتسال کشور با کسب یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان استان پیگیری شد. تیم فوتسال قند فریمان، نماینده خراسان‌رضوی در گروه یک این رقابت‌ها در یک بازی خانگی برابر میهمانش عقاب تهران تن به شکست ۳‌بر ۱ داد و دیگر‌نماینده استان، تیم فوتسال استعداد‌های درخشان مشهد در بازی خانگی مقابل آروین فالاماکو به برتری شیرین ۳‌بر ۱ رسید تا به جایگاهش در جدول بهبود ببخشد. استعداد‌های درخشان که در گروه سوم این رقابت‌هاست، با این برد به صدر جدول صعود کرد و قند فریمان هم با وجود شکست خانگی مقابل حریف تهرانی توانست جایگاهش در رتبه دوم جدول را حفظ کند.

شکوفایی استعداد‌ها در گروه سخت

شرایط جدول هشت‌تیمی گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته‌یک فوتسال کشور حاکی از آن است که نماینده مشهد برای باقی‌ماندن در صدر جدول کار سختی را در پیش دارد. تیم استعداد‌های درخشان روز گذشته در شرایطی توانست با پیروزی خانگی به صدر برسد که تیم صدرنشین بوتا‌پارس ایرانیان برابر ایرالکو اراک تن به تساوی داد تا این فرصت برای مشهدی‌ها فراهم شود تا با ۱۲‌امتیاز از ۵ بازی صدرنشین شوند. حالا بعد از استعداد‌های درخشان، تیم بوتا‌پارس ایرانیان با ۱۱‌امتیاز بر سکوی دوم این گروه ایستاده است تا جدی‌ترین تعقیب‌کننده نماینده مشهد باشد. مشهدی‌ها هفته آینده باید دوشنبه ۱۱‌بهمن در حساس‌ترین دیدار هفته برابر رقیب اصلی خود در گروه یعنی بوتاپارس ایرانیان به میدان بروند؛ دیداری که میهمان خواهند بود.

غافل‌گیری قند در فریمان

تیم فوتسال قند فریمان یکی دیگر از نمایندگان استان در لیگ دسته‌اول فوتسال است که روز گذشته در بازی خانگی تن به شکست داد. فریمانی‌ها در شرایطی بازی را با نتیجه ۳‌بر ۱ به عقاب تهران، تیم چهارم جدول، واگذار کردند که خودشان ۹ امتیازی هستند و می‌توانستند با یک برد خانگی فاصله‌شان با تیم سوم جدول را افزایش دهند. در این گروه گهرزمین سیرجان توانست جندی‌شاپور دزفول را ۴‌بر ۲ شکست دهد تا یاران مجید مرتضایی با ۱۳‌امتیاز صدر جدول را حفظ و تقریبا تکلیف خودشان را بابت صعود به دور بعد مشخص کنند. قند فریمان فعلا جایگاه دوم جدول را حفظ کرده، اما واقعیت این است که تیم عقاب تهران با یک بازی کمتر و ۷‌امتیاز در تعقیب این تیم است و با برد در بازی عقب‌افتاده می‌تواند جایگاه تیم خراسانی را در جدول بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->