نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

آغاز تحقیقات پلیس بعد از سرقت از خانه فرهاد مجیدی

  • کد خبر: ۹۷۵۴۷
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
آغاز تحقیقات پلیس بعد از سرقت از خانه فرهاد مجیدی
تحقیقات پلیس پایتخت برای یافتن ردی از دزدان خانه ویلایی فرهاد مجیدی آغاز شده است. شب گذشته گاو صندوق حاوی مقادیری دلار و چک‌های شخصی ازخانه مجیدی به سرقت رفته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سرقت از خانه آقا فرهاد! این خبری است که درساعات گذشته بار‌ها درفضای مجازی دست به دست شده است. دزدان زمانی به خانه ویلایی فرهاد مجیدی وارد شدند که گفته می‌شود او درطبقه دوم درخانه مادرش بوده و آن‌جا شب را به صبح رسانده است. دزدان هم از این موضوع سوء استفاده کرده‌اند وبه طبقه‌ای که مجیدی درآن ساکن است رفته‌اند و گاوصندوقی که آنجا بوده را با خود برده‌اند. صبح وقتی مجیدی از خواب بیدار شد وبه طبقه پایین مراجعه کرد با این صحنه مواجه شد و بلافاصله با کلانتری تماس گرفت و جویایی ماجرا شد.

مجیدی درگزارش خود به پلیس پایتخت اعلام کرده مقادیری طلا و چک‌های شخصی او توسط دزدان به سرقت رفته است. مجیدی حتی به چند ساعت گران قیمت نیز اشاره داشته است. دراین گاوصندوق مقادیر زیادی ارزخارجی هم بوده که از سوی دزدان به سرقت رفته است.

بعد از اعلام سرقت پلیس به خانه سرمربی استقلال رفته و پیرامون این ماجرا تحقیقات تازه را آغاز کرده است. شاید انتشار فیلمی از ورود دزدان به خانه مجیدی بتواند به دستگیری عاملان سرقت کمک کند. چندی قبل نیز چند سارق رهگذر به علی دایی حمله کردند و قصد ربودن گردنبند او را داشتند که اخیرا حکمی علیه سارقان صادر شد. پلیس بزرگ پایتخت حالا با پرونده دیگری که پای یک فوتبالیست درمیان است مواجه شده و باید پیگیر این پرونده باشد. آیا دزدان خانه مجیدی پیدا خواهند شد؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->