وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب هویت ملی پیدا کردند

  • کد خبر: ۹۷۷۶۲
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
استاندار خراسان رضوی: مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب هویت ملی پیدا کردند
استاندار خراسان رضوی گفت: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ یعقوبعلی نظری صبح امروز ۱۲ بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت امام خمینی(ره) به ایران که در میدان شهدا مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدا مخصوصا شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم. از همه شما مردم عزیز خراسان تقدیر و تشکر می‌کنم که در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور دارید.

وی ادامه داد: روز ۲۲ بهمن را امام راحل(ره) یوم‌الله نامیدند. این‌ روز هم عید ملی و هم عید اعتقادی ماست. عید ملی از آن جهت که این انقلاب هویت و شخصیت ملی ما را به ما بازگرداند. قبل از انقلاب به واسطه استقرار نظام طاقوت و وابسته، شخصیت ملی خود را احساس نمی‌کردیم و هویت ملی ما مورد خدشه قرار گرفته بود.

استاندار خراسان رضوی بیان‌کرد: استقلال و آزادی و به یغما رفتن سرمایه ملی ما نتیجه حاکمیت شاه و طاغوت آن زمان بود که به واسطه انقلاب اسلامی و نهضت امام‌ و حضور مردم در صحنه و پیروزی انقلاب و استقرار آن بازگشت.

نظری با بیان اینکه مردم ما در نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی هویت ملی پیدا کردند، عنوان کرد: مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی استقلال و آزادی پیدا کردند و صاحب ثروت‌های مادی و معنوی خود شدند. با پیروزی انقلاب اسلامی نظام اسلامی مبتنی بر اسلام ناب مستقر شد.

وی اضافه کرد: ما امروز شکرگذار هستیم‌ که در سایه امام رضا(ع) هم هویت ملی و هم هویت اعتقادی خود را بازیافتیم. شکر عملی این‌ نعمت، حفاظت از این‌ نظام مقدس و یادگار شهدای عزیز است که الحمدالله مردم ایران اسلامی و خراسان رضوی در صحنه‌های مختلف عملا آن را رقم زدند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->