فرهاد مجیدی ایران بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین بازی پارسال!

  • کد خبر: ۹۸۴۰۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
آخرین بازی پارسال!
سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران، امروز برگزار می‌شود

احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ بازی سوپرجام فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۱۵ امروز در سیرجان، بین دو تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر فصل گذشته و فولاد به عنوان قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد. این دو تیم در شرایطی متفاوت مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. سرخ پوشان برای کسب ششمین قهرمانی متوالی حریف سرسختی مثل استقلال را پیش رو دارند و فولاد، اما در میانه‌های جدول برای کسب سهمیه آسیایی تقلا می‌کند. این دو تیم چند روز پیش در چارچوب بازی‌های لیگ هم مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان گل محمدی موفق شدند حریف اهوازی را با یک گل شکست دهند.

شلوغ کاری فولاد در بازار زمستانی

سرخ پوشان پایتخت در فصل نقل وانتقالات توانستند احمد گوهری، دروازه بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، را جذب کنند و او قرار است جایگزین رادوشوویچ در درون دروازه شود. علاوه بر این، مدیران باشگاه پرسپولیس تلاش می‌کنند کارت بازی گوهری را بگیرند تا بتوانند این دروازه بان را در فهرست بازیکنانشان در بازی سوپرجام قرار بدهند. همچنین تیم فولاد خوزستان هم در فصل نقل وانتقالات فعال بوده و شهاب گردان، عارف آقاسی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی و محمدرضا خلعتبری را به خدمت گرفته است. مدیران فولاد تلاش می‌کنند با دریافت کارت بازی بازیکنان جدید بتوانند از آن‌ها در بازی سوپرجام استفاده کنند. عیسی آل کثیر، سیامک نعمتی و میلاد سرلک به علت مصدومیت قادر به همراهی سرخ پوشان در بازی سوپرجام نیستند.

آخرین سوت اکبریان

با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، محمدرضا اکبریان قرار است با کمک جلیل شعرانی و سعید علی نژادیان این مسابقه را قضاوت کند. البته انتخاب این افراد برای بازی سوپرجام دلیل خاصی دارد و آن هم این است که هر سه نفر در پایان دیدار پرسپولیس و فولاد از دنیای داوری خداحافظی خواهند کرد. اکبریان که اکنون به چهل وسه سالگی رسیده است، دو سال دیگر برای داوری زمان دارد، اما به دلیل مسائل شخصی تصمیم گرفته است دیگر قضاوت نکند. البته شعرانی و علی نژادیان چهل وپنج ساله بازنشسته شده اند و قرار است در این دیدار با برگزاری مراسمی از زحمات آن‌ها تقدیر شود.

گل محمدی: در پرسپولیس پول نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد از فهرست دوازده سیزده نفره مدنظر او هیچ کدام به عضویت این تیم درنیامد ه اند تا سرخ پوشان با شرایطی متفاوت در نیم فصل دوم حاضر شوند. یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان در سوپرجام گفت: سوپرجام در ظاهر یک بازی است، ولی این چکیده‌ای از لیگ و جام حذفی است. این بازی زحمات یک سال قهرمان لیگ و جام حذفی است. زحمات زیادی کشیده شده است تا به این مرحله برسیم. تلاش ها، عرق‌ها و خون دل‌های زیادی ریخته شده است تا دو تیم به این مرحله برسند و در سوپرجام مقابل هم قرار بگیرند. فولاد همیشه تیم محترمی بوده است و امسال با حضور نکونام وضعیت این تیم خیلی بهتر شده است. من شخصا علاقه زیادی به سبک مربیگری جواد دارم و مطمئنم در آینده می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. این تیم تشکیلات خیلی خوبی دارد و در نیم فصل خیلی خوب تقویت شدند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به پرسشی درباره استعفایش از پرسپولیس و اینکه آیا پس از بازگشت مشکلات تیمش حل شده است، بیان کرد: از شرط‌هایی که من اعلام کردم، تقریبا فقط قرارداد زمین تمرین را بستند که آن را هم هنوز تحویل نگرفته ایم. بقیه شرایط و مشکلات هنوز حل نشده است، به ویژه جذب بازیکنان فهرست دوازده سیزده نفره‌ای که به باشگاه دادم. اگر دو بازیکن هم از این فهرست برای ما می‌گرفتند، راضی بودم، ولی هیچ کدامشان تا ۱۰ درصد هم در مذاکرات پیشرفت نداشته اند. هر بازیکنی که بخواهیم جذب کنیم، باید پول بدهیم که این پول متأسفانه در باشگاه نیست.

نکونام: مقابل پرسپولیس از بازیکنان جدیدمان استفاده می‌کنیم

جواد نکونام پیش از بازی حساس امروز تیمش در بین خبرنگاران گفت: باعث افتخار است که در سوپرجام حضور داریم. تنها تیم ایرانی هستیم که در چهار جام امسال حضور داشتیم. برای هر چهار جام تلاش کردیم و تا آخر ادامه خواهیم داد تا به موفقیت برسیم. وی افزود: این بازی سخت و سنگینی برای دو تیم است. یک بازی است و یک جام، همین موضوع باعث می‌شود اهمیت بازی خیلی زیاد شود. دو تیم در آخرین بازی شان مقابل هم در لیگ بازی کرده اند و شناخت کافی از هم دارند.

در این بازی باید از اشتباهات حریف و فرصت هایمان استفاده کنیم. باید مانند بازی قبل خیلی باتمرکز و خوب بازی کنیم تا به نتیجه برسیم. به بازیکنان گفتم که باید در این بازی تمرکز داشته باشند و مقابل تیم حرفه‌ای حریف خوب بازی کنیم تا در آخر خوش حال باشیم. نکونام درباره اینکه در این بازی از بازیکنان جدیدش استفاده می‌کند، تصریح کرد: بازیکنانی که جذب کردیم بهترین‌ها هستند و در کنار دیگر بازیکنان خوبمان به تیم کمک می‌کنند. در بازی فردا قطعا از آن‌ها استفاده می‌کنیم و امیدوارم فردا با حضورشان به موفقیت برسیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->