قتل نظافتچی جوان با قیچی مرد خیاط برخورد خودرو تارا و نیسان در مشهد حادثه آفرید (۶ تیر ۱۴۰۳) مبلغ علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری امشب به حسابشان واریز می‌شود (۶ تیر ۱۴۰۳) کشف ۱۴ کیلوگرم شیشه از ۲ قاچاقچی سابقه‌دار سناریوی وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند حریق گسترده دو کارگاه مبل‌سازی در حاشیه شهر مشهد قربانی گرفت (۶ تیر ۱۴۰۳) اعضای بیمار مرگ مغزی ساکن نیشابور به سه بیمار زندگی بخشید واژگونی خودرو در گناباد ۲ کشته بر جای گذاشت (۶ تیر ۱۴۰۳) یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه
سرخط خبرها

سرقت در پوشش تکدی گری با عروسک پارچه‌ای

  • کد خبر: ۹۸۴۲۰
  • ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
سرقت در پوشش تکدی گری با عروسک پارچه‌ای
یک زوج جوان که با تحریک عواطف و احساسات رانندگان در تقاطع های مشهد، به اموال مردم دستبرد می‌زدند با هوشیاری نیروهای گشت کلانتری شفای مشهد دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ چند روز قبل ماموران گشت نامحسوس در بولوار خیام مشهد، زنی را دیدند که کودکی را در آغوش گرفته و ملتمسانه از رانندگان می‌خواهد به او کمک کنند، اما آن چه ظن نیروهای انتظامی را برانگیخت این بود که در کنار زن جوان، مردی نیز حرکت می‌کرد و درون خودروها را می‌پایید. در این هنگام بود که ماموران به سمت مرد جوان رفتند ولی او با مشاهده نیروهای انتظامی روی موتورسیکلتی پرید که در حاشیه خیابان پارک بود و به همراه زن جوان از محل گریختند.به همین دلیل ماموران کلانتری شفا به تعقیب زن و مرد موتورسوار پرداختند و با استعلام از مرکز فرماندهی پلیس متوجه شدند که موتورسیکلت نیز سابقه سرقت دارد.

این گونه بود که ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی هوایی کردند اما برای حفظ جان کودک و مادرش شلیک مستقیم را در دستور کار قرار ندادند. بالاخره پس از طی مسافتی موتورسوار در محاصره پلیس قرار گرفت و دستگیر شد.

با انتقال متهمان به دایره تجسس کلانتری مشخص شد که آن ها زوج جوانی هستند که از یک عروسک پارچه‌ای برای تحریک احساسات مردم استفاده می‌کنند اگرچه چند صدهزار تومان وجه نقد از این زوج کشف شد، اما بررسی‌های تخصصی نشان داد آنها با این شیوه به خودروها دستبرد می‌زنند. زن جوان در کنار خودروها حواس رانندگان را پرت می‌کرد و همسر او نیز از سوی دیگر خودرو کیف یا گوشی تلفن را می‌ربود و با موتورسیکلت می‌گریخت.

آنها همچنین اعتراف کردند که گاهی نیز زن با همان عروسک پارچه‌ای شبیه کودک، کنار خودروهای پارک شده در کوچه و خیابان می‌ایستاد تا همسرش به محتویات درون خودروها یا قطعات آن ها دستبرد بزند.

مرد جوان که به حدود ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده بود با دستور قضایی راهی زندان شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->