انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کیم جونگ اون سالروز پیروزی انقلاب را به رئیسی تبریک گفت

  • کد خبر: ۹۸۹۱۳
  • ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
کیم جونگ اون سالروز پیروزی انقلاب را به رئیسی تبریک گفت
رهبر کره شمالی در پیامی به رئیس جمهوری کشورمان فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت امورخارجه کره شمالی امروز (شنبه) اعلام کرد، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در پیامی خطاب به ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران فرارسیدن چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

بنابر اعلام وزارت امورخارجه کره شمالی، کیم در این پیام ضمن تبریک به ابراهیم رئیسی ابراز امیدواری کرده است که روابط دوجانبه میان تهران و پیونگ یانگ در تمامی زمینه ها توسعه و گسترش یابد.

وی همچنین در پیام خود آورده است که دوستی میان دو کشور در جاده مبارزه مشترک علیه امپریالیسم شکل گرفته است و افزود: برای ایران در دستیابی به رفاه و توسعه کشور آرزوی موفقیت دارم.

وزارت امورخارجه کره شمالی همچنین در بیانیه‌ای جداگانه بر روابط ویژه پیونگ‌یانگ با تهران تاکید کرد و یادآور شد، دو ملت از گذشته روابط دوستی و همکاری در مبارزه مشترک برای استقلال در برابر امپریالیسم را ایجاد کرده‌اند.

بنابر گزارش خبرگزاری یونهاپ، ایران و کره شمالی در آوریل ۱۹۷۳ روابط دیپلماتیک برقرار کردند. چندین دهه است که کشورهای غربی تهران و پیونگ یانگ را به تجارت قطعات و فناوری موشکی و هسته ای متهم کرده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->