به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد مشیری، مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در مراسم رونمایی از این ۱۳ رایحه جدید گفت: به منظور تامین بخشی از نیاز سبد سوغات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی؛ شرکت کسب و کار رضوی از ابتدای سال ۱۳۹۹ اقدام به تولید ۱۵ رایحه عطر رضوی با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت در مقایسه با کالاهای مشابه خارجی نمود.
به گفته وی، این شرکت در جهت توسعه سبد محصولات خود و تحت پوشش قراردادن سلیقههای مختلف در سال ۱۴۰۰، اقدام به تولید ۱۳ رایحه جدید با تنوع بویایی متفاوت در دسته بندیهای خنک، گرم، تلخ، شیرین و برگرفته از عناصر چوبی، میوهای، عود و گل نمود که مصادف با سیزده رجب از این محصولات رونمایی شد.
مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در ادامه در خصوص نامگذاری این رایحهها افزود: این سیزده رایحه جدید بر اساس اسامی ایرانی اسلامی و مولفههای مرتبط با حرم مطهر رضوی شامل گوهر شاد، سریر، ایوان، ایوانا، گیتی، اسرا، عتیق، سحاب، آذین، سلیم، هدی، رسا و مبین صورت گرفته و سعی شده براساس تحقیقات بازار و خواست مخاطبان این رایحهها انتخاب و تجاری سازی شود.
مشیری در پایان افزود: امیدواریم با تکیه بر اعتماد مخاطبان عزیز که بیشتر زائران گرامی میباشند؛ محصولات عطر رضوی به عنوان یک تولید فاخر در سبد سوغات زائرین بارگاه منور امام مهربانیها جایگزین محصولات وارداتی موجود قراربگیرد.