واکنش وزیر فرهنگ به بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ + عکس آغازبه‌کار پویش بزرگ مردمی «حرکت» با هدف ترویج سیره اهل‌بیت(ع) در جامعه (۴ مرداد ۱۴۰۳) آغاز مسابقات بین‌المللی «جایزه بریکس قرآن کریم» در کازان + فیلم و تصاویر یک صلوات، کرایه راننده تاکسی بود ز دریای کراماتت شده دامانِ صحرا‌ تر درباره محمدعلی الهامی نیا، قدیمی‌ترین استاد کاشی کاری حرم مطهر رضوی مبارک سفری از بخارا تا مشهدالرضا(ع) بررسی فلسفه و آثار زیارت در متون دینی جزئیاتی از ثبت‌نام زائران اربعین در خراسان‌رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) | اعزام کاروان‌های عتبات پیش از اربعین متوقف می‌شود افتتاح دومین دوره مدرسه دارالعلم در دانشگاه علوم اسلامی رضوی (۳ مرداد ۱۴۰۳) ۱۴۰۰ مشهدی برای شرکت اردوی راهیان نور مناطق غرب ثبت نام کردند رونمایی از سه نسخه خطی نفیس «اللُهوف سید بن طاووس» در حرم رضوی ساختار‌های اجتماعی باید با فرهنگ رضوی همسو شوند تقدیر از برگزیدگان دومین دوره جایزه بین‌المللی خوش‌نویسی «یاس یاسین» احداث سایه‌بان‌های جدید در مسیر‌های پرتردد حرم‌ امام‌رضا(ع) چرا تولی و تبری شرط نجات است؟ پیکر پدر شهیدان «واحدی‌فیض‌آبادی» در مشهد تشییع شد هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین
سرخط خبرها

معرفی ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد

  • کد خبر: ۹۹۱۸۷
  • ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
معرفی ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد
همزمان با روز میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه السلام، از ۱۳ رایحه جدید عطر رضوی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدجواد مشیری، مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در مراسم رونمایی از این ۱۳ رایحه جدید گفت: به منظور تامین بخشی از نیاز سبد سوغات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی؛ شرکت کسب و کار رضوی از ابتدای سال ۱۳۹۹ اقدام به تولید ۱۵ رایحه عطر رضوی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در مقایسه با کالا‌های مشابه خارجی نمود.

به گفته وی، این شرکت در جهت توسعه سبد محصولات خود و تحت پوشش قراردادن سلیقه‌های مختلف در سال ۱۴۰۰، اقدام به تولید ۱۳ رایحه جدید با تنوع بویایی متفاوت در دسته بندی‌های خنک، گرم، تلخ، شیرین و برگرفته از عناصر چوبی، میوه‌ای، عود و گل نمود که مصادف با سیزده رجب از این محصولات رونمایی شد.

مدیر عامل شرکت کسب وکار رضوی در ادامه در خصوص نامگذاری این رایحه‌ها افزود: این سیزده رایحه جدید بر اساس اسامی ایرانی اسلامی و مولفه‌های مرتبط با حرم مطهر رضوی شامل گوهر شاد، سریر، ایوان، ایوانا، گیتی، اسرا، عتیق، سحاب، آذین، سلیم، هدی، رسا و مبین صورت گرفته و سعی شده براساس تحقیقات بازار و خواست مخاطبان این رایحه‌ها انتخاب و تجاری سازی شود.

مشیری در پایان افزود: امیدواریم با تکیه بر اعتماد مخاطبان عزیز که بیشتر زائران گرامی می‌باشند؛ محصولات عطر رضوی به عنوان یک تولید فاخر در سبد سوغات زائرین بارگاه منور امام مهربانی‌ها جایگزین محصولات وارداتی موجود قراربگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->