نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

حمایت فرشاد پیوس از سرپرست جدید فدراسیون فوتبال پس از ملاقات با میرشاد ماجدی

  • کد خبر: ۹۹۸۵۲
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
  • ۱
حمایت فرشاد پیوس از سرپرست جدید فدراسیون فوتبال پس از ملاقات با میرشاد ماجدی
فرشاد پیوس، بازیکن اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت: خوش‌حالم یک نفر از جنس فوتبال آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ستاره گل‌زن فوتبال ایران و پرسپولیس دیروز در دفتر سرپرست جدید فدراسیون فوتبال حاضر شد. فرشاد پیوس که در تیم ملی فوتبال ایران در سال ۱۹۹۴ با هدایت استانکو پوکله‌پوویچ، هم‌بازی میرشاد ماجدی بوده است، روز گذشته حضور ماجدی را در کسوت سرپرستی ریاست فدراسیون اتفاق خوبی برای فوتبال ایران دانست. در دیدار این دو هم‌بازی سابق در تیم ملی که حالا پیوس در کسوت مربی کار خود را دنبال می‌کند و ماجدی در عرصه مدیریت فعالیت دارد، اسطوره باشگاه پرسپولیس و برترین گل‌زن تاریخ این باشگاه به موضوع فرارنگی‌بودن میرشاد ماجدی اشاره و از‌این‌بابت از وی قدردانی کرد. فرشاد پیوس بعد از دیدار با سرپرست فدراسیون فوتبال، گفت‌وگویی با اهالی رسانه داشت.

ماجدی از جنس فوتبال است

آقای گل سال‌های نه‌چندان‌دور فوتبال ایران در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من امروز (دیروز) به دیدار هم‌بازی سابق و خوبم آقای ماجدی رفتم تا هم تبریک بگویم و هم صحبت‌های فوتبالی با هم داشته باشیم. خیلی خوش‌حال شدم که از جنس فوتبال کسی آمده، چرا‌که او سرد‌و‌گرم فوتبال را چشیده و به قول معروف می‌داند که چه زمانی صحبت کند و چه زمانی تجربیاتش را در اختیار فدراسیون فوتبال بگذارد. وی افزود: ماجدی دکترا دارد و درس خوانده است و به زبان انگلیسی هم مسلط بوده و به نظر من همه فاکتور‌های لازم را دارد و انسانی است که به درد فوتبال ما می‌خورد.

ماجدی فساد در فوتبال را به‌خوبی درک می‌کند

پیوس در ادامه به بحث فساد در فوتبال پرداخت و گفت: درست است که من و میرشاد در زمین مسابقه رقیب هم بودیم، اما بیرون رفیقیم و اتفاقا با او صحبت‌هایی درباره فساد در فوتبال کردم که حتما جلوگیری کنند، خیلی از مسائل را نمی‌شود به‌راحتی عنوان کرد و باید از جنس فوتبال باشی تا آن را درک کنی. شکرخدا آقای ماجدی خودش از همین جنس است و به‌خوبی حرف‌هایی را که مطرح شد، گوش کردند.

همچنین صحبت‌هایی درباره آموزش در حوزه پایه شد که ان‌شاءا... بتوانیم به کمک هم اقداماتی انجام دهیم. اعضای هیئت‌رئیسه و دبیرکل فدراسیون هم بودند و با هم گپی زدیم و از دوران قدیم صحبت کردیم. ایشان به نظر من می‌تواند فدراسیون فوتبال را به جایگاه اصلی برساند، چون هم جوان است و جویای‌نام و هم تجربه خوبی در فوتبال دارد و کاربلد است.

باید آدم‌های بزرگ را کنار تیم ملی بگذاریم

برترین گل‌زن تاریخ پرسپولیس با درخواست حمایت ماجدی از‌سوی پیشکسوتان گفت: همه پیشکسوتان باید از او حمایت کنند تا بتواند برای فوتبال مملکتمان کار‌های خوبی انجام بدهد. درباره فساد در فوتبال، صحبت‌های خوبی شد و درباره مباحث تیم ملی هم صحبت کردیم و خواسته‌ام این بود که آدم‌های بزرگ را کنار تیم ملی بیاورند که هم مردم می‌شناسند و هم بازیکنان برای آن‌ها احترام خاصی قائل باشند. این برای تیم ما که به جام‌جهانی رفته است و ان‌شاءا... بتواند از گروهش صعود کند، خیلی مهم است.

ان‌شاءا... پیشکسوتان حمایت کنند

فرشاد پیوس همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: ان‌شاءا... که پیشکسوتان حمایت کنند و شرایط جدیدی برای فوتبالمان ایجاد شود. ماجدی انسان درست‌کاری بوده و از جنس فوتبال است. من روز‌های خوبی را برای فوتبال ایران متصور هستم و البته باز هم تأکید می‌کنم حالا که فرصتی ایجاد شده است، نباید فوتبالی‌ها بیرون بنشینند و با کمک هم باید وضعیت به‌وجود آمده را مدیریت کنیم.

چند پیشنهاد از لیگ‌ ۱‌ و‌ ۲ دارم

این سرمربی باتجربه در فوتبال ایران در بخش پایانی صحبت‌هایش درباره آینده کاری‌اش نیز این‌گونه توضیح داد: از دو تیم لیگ‌یکی و یک تیم لیگ‌دویی پیشنهاد دارم و هنوز مشخص نیست. طی این هفته و هفته آینده جلساتی را دارم و ان‌شاءا... به‌زودی تیم جدیدم را در صورت توافق با مدیران، اعلام می‌کنم. در سال‌های گذشته در لیگ‌های پایین‌تر فعالیت کرده‌ام؛ ولی امسال فکر می‌کنم شرایط برای حضور در رده‌های بالاتر نیز فراهم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا صبوری املشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
با ارزوی سلامتی برای اقای پیوس و حضور ایشان در لیگ برتر و تیم ملی به عنوان سر مربی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->