وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

تنابنده‌ در‌ نقش قاتل عنکبوتی

  • کد خبر: ۶۸۳۶
  • ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۷
تنابنده‌ در‌ نقش قاتل عنکبوتی
تصویر گریم محسن تنابنده، ایفاگر نقش سعید حنایی در فیلم سینمایی «عنکبوت» منتشرشد

«قاتل عنکبوتی مشهد» نامی آشنا در دهه70 است که آن زمان ترس و وحشت زیادی در خیابان‌های مشهد ایجاد کرده بود و در مدت کوتاهی 16زن (به گفته خودش «خیابانی») را به قتل رسانده بود. نام این قاتل زنجیره‌ای سعید حنایی بود که بر اساس مستندات به‌دست‌آمده، وی در فاصله مردادماه سال۷۹ تا ۱۵فروردین سال۸۰ در مشهد ۱۶زن را سوار موتور و خودرو خود کرده و به قتل رسانده بود. البته پلیس تا زمان دستگیری متهم از ۱۱قتل مطلع شده بود و قاتل سریالی، ماجرای ۵قتل دیگر را خودش برای کارآگاهان تعریف کرد. وی هیچ‌گاه از قتل‌هایی که مرتکب شده‌ بود، اظهار پشیمانی نکرد و درنهایت ۲۸فروردین‌ماه سال۸۱ در محوطه زندان مشهد به دار آویخته شد.
حالا قرار است ابراهیم ایرج‌زاد، سینماگر مشهدی، ماجرای قاتل عنکبوتی مشهد را روی پرده سینما ببرد. وی نخستین فیلم بلند سینمایی خود را در تیرماه سال۱۳۹۵ با نام «تابستان داغ» مقابل دوربین برد. این فیلم در همان سال به بخش مسابقه سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر راه پیدا کرد. «تابستان داغ» دیده شد و موافقان و منتقدان خودش را هم داشت. حالا ایرج‌زاد که زاده مشهد است، به سراغ سوژه قاتل عنکبوتی رفته است و روز گذشته نخستین تصویر از فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، منتشر شد. در این تصویر محسن تنابنده، بازیگر و کارگردان، که بیشتر با حضور در سریال «پایتخت» شهرت یافته است، با گریمی متفاوت ایفاگر نقش سعید حنایی شده است. شباهت او به قاتل مشهدی در دهه۷۰ در خور توجه است و هر بیننده‌ای را برای تماشای این فیلم جنایی مشتاق می‌کند. «عنکبوت» قرار است در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده شود. ساره بیات، ماهور الوند و شیرین یزدان‌بخش ازجمله بازیگران کلیدی در این فیلم سینمایی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->