نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

قیمت بلیت دربی، ۴۰۰ هزار تومان+عکس

  • کد خبر: ۱۶۹۶۶
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰
قیمت بلیت دربی، ۴۰۰ هزار تومان+عکس
بلیت دیدار دربی پنج‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه در بازار سیاه و فضای اینترنتی با قیمت بسیار بالا فروخته می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، اختلال سایت بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس - استقلال و همچنین حجم بالای استقبال هواداران از این بازی بار دیگر باعث شده پای دلالان و سودجویان به بازار بلیت‌فروشی این مسابقه باز شود. اتفاقی که در دربی‌های گذشته نیز بار‌ها شاهد آن بودیم.

در فاصله یک روز مانده به این بازی حساس، با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان آگهی‌های فروش نسبتاً پُر تعداد بلیت در سایت‌ها را مشاهده کرد که قیمت هر بلیت از ۶۰ تا ۴۰۰ هزار تومان نیز قیمت گذاری شده است! نمونه‌ای از این اتفاق را در زیر مشاهده می‌کنید.
 
 
 
قیمت بلیت دربی، ۴۰۰ هزار تومان+عکس


 
مدیر پروژه گیت‌های الکترونیک ورزشگاه آزادی همچنین درباره فروش بلیت در بازار سیاه و روی سایت‌های اینترنتی گفت: قرار بود ورود تماشاگران به ورزشگاه صددرصد با کارت ملی باشد. با این حال با ثبت احوال صحبت کردیم که آنها گفتند برای صدور کارت ملی برای برخی هموطنان مشکلاتی دارند که به همین دلیل تطابق بلیت‌ها بر اساس کد QR از روی گوشی تلفن همراه یا پرینت بلیت و مطابقت آن با کارت ملی یا شناسنامه دارد. از طرفی ممکن است من بلیتی خریده باشم و به شما بفروشم، اما هر بلیت فقط یک بار موقعیت ورود دارد. چون برخی بلیت را به چند نفر می‌فروشند یا یک بلیت می‌خرند و دو نفر می‌خواهند با فاصله از هم وارد شوند که دستگاه چنین اجازه‌ای نمی‌دهد. به همین دلیل آنهایی که بلیت را از بازار سیاه خریداری می‌کنند، این مسئله را در نظر داشته باشند.
 
دیدار پرسپولیس و استقلال ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->