شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

تعطیلی موزه‌ها در پی شیوع کرونا در ایران

  • کد خبر: ۱۸۶۶۵
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
تعطیلی موزه‌ها در پی شیوع کرونا در ایران
مدیر کل موزه‌های کشور از تعطیلی موزه‌هایی خبر داد که در آن شهر‌ها احتمال شیوع ویروس کرونا وجود دارد، موزه ملی و دیگر موزه‌های تهران از این جمله است که از امروز تعطیل هستند و تعطیلی تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد رضا کارگر با اعلام این خبر افزود: در شهرهایی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت‌های پیشگیری؛ از جمله تعطیلی مدارس و کاهش فعالیت‌های ورزشی اعلام شده، موزه‌ها نیز تعطیل می‌شود.

 

کارگر روز گذشته اعلام کرده بود، جلسه ای برای فعالیت موزه‌ها برگزار و نتایج آن اعلام می‌شود. در نخستین قدم، موزه ملی ایران عصر شنبه (۳ اسفند) در پیامی در صفحه اصلی سایت موزه به بازدیدکنندگان این موزه، به عنوان موزه مادر ایران برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا توصیه‌هایی کرد.

 

حدود ۱۵ استان در معرض آسیب شیوع کرونا هستند؛ تهران و البرز، آذربایجان‌شرقی، اصفهان، لرستان، گیلان، استان مرکزی، گلستان، زنجان، همدان، قزوین، کردستان، سمنان و ‌کرمانشاه از جمله استان‌هایی هستند که تاکنون مواردی از شیوع ویروس کرونا در آنها گزارش شده است. به گفته کارگر این احتمال وجود دارد که تعطیلی موزه‌ها در استان‌های مختلف کشور، تمدید شود و تعطیلی تا هفته‌های آینده ادامه پیدا کند.

 

ویروس کرونا از دی ماه گذشته تا کنون بیش از دو هزار قربانی گرفته است. تقریبا تمام جانباختگان از چین، ‌کشوری که ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد، هستند. پنج نفر نیز در ایران بر اثر ابتلا به این بیماری جان باخته‌ اند. ایران بعد از چین دومین آمار فوتی کرونا در جهان را دارد. بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۲۳۳ تن را گرفته است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->