اعزام بیش از ۱۰ هزار زائر خراسانی حج تمتع از فرودگاه مشهد+ جزئیات تولیت آستان قدس رضوی در دیدار شهرداران کلان‌شهر‌ها و مراکز استان‌های کشور: جشن‌های دهه کرامت باید مردمی برگزار شود آیت الله مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار خواهد شد ویژگی‌های رابطه ولایی با امام عصر چرا در اسلام حجاب واجب است؟ پاسخ به یک گلایه شهروندی پس از  یکسان‌سازی گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مسلمان آمریکایی مجموعه‌ای نفیس از تمبر را به موزه حرم‌مطهر‌رضوی اهدا کرد + عکس آیت الله علم الهدی: منتخبان مجلس دوازدهم باید مکلف به پاسخگویی باشند | ضرورت نظارت سختگیرانه بر ثروت‌های ملی در استان گشتی در بخش اشیاء نفیس اهداشده توسط رهبر معظم انقلاب در موزه حرم مطهر رضوی نبینی باغبان، چون گل بکارد... اجتماع بزرگ مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار شد | نوای "حیدر حیدر" و "الله اکبر" زائران طنین انداز شد (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + فیلم آیت الله علم الهدی: باید با زبان زور با دنیای مستکبر و زورگو رفتار کرد | باور به پوشالی بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده است آرامشی که یادگار جنگ است معجزه نماز اول وقت چگونه می‌توان به توکل پایبند ماند؟ مراسم تشییع پدر شهیدان «دهنوی» در مشهد برگزار شد + فیلم
سرخط خبرها

اهتمام جدی به سلامت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی

  • کد خبر: ۱۸۶۶۷
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۶
اهتمام جدی به سلامت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با آستان قدس رضوی در حفظ سلامت زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید نمکی روز یکشنبه در گفت و گوی تلفنی با تولیت آستان قدس رضوی از اقدامات و همکاری‌های آستان قدس رضوی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد قدردانی کرد.

 

تولیت آستان قدس رضوی نیز در این گفت و گو با اعلام آمادگی این نهاد برای همکاری با وزارت بهداشت، اهتمام جدی این وزارتخانه به سلامت زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی را خواستار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی ضمن دریافت آخرین گزارش‌ها و اطلاعات در خصوص ویروس کرونا، گفت: حفظ سلامت زائران بارگاه منور رضوی اولویت نخست آستان قدس رضوی است و بر این اساس آمادگی داریم به منظور اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه، براساس سیاست های وزارت بهداشت عمل نماییم.

 

وی افزود: آستان قدس رضوی در راستای حفظ سلامت زائران موظف به همکاری با وزارت بهداشت است و از مسوولان حوزه سلامت کشور انتظار می‌رود در حفظ سلامت زائران و مجاوران اهتمام جدی داشته باشند.



آستان قدس رضوی از ابتدای بهمن ماه سال جاری اقدامات پیشگیرانه خود را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای حفظ سلامت زائران، کارکنان، خدمه و خادمیاران این مضجع شریف آغاز کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->