بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها
سرخط خبرها
علم و ورزش

چند نکته برای بازگشت ورزشکاران به باشگاه‌های ورزشی

  • کد خبر: ۲۸۰۴۸
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
چند نکته برای بازگشت ورزشکاران به باشگاه‌های ورزشی
اگر تصمیم گرفته‌اید شما نیز بعد از ۳ ماه دوری، دوباره به باشگاه بازگردید، باید نکات مهم فردی و اجتماعی را رعایت کنید و در مقابل، حواستان به عملکرد باشگاه ورزشی خود باشد.
شهرآرانیوز

وظایف باشگاه‌ها
پذیرش ورزشکار در هر شیفت برمبنای ساعت باشگاه و برای هر نفر ۱۶ مترمربع، تهیه و دراختیار قراردادن تمامی ملزومات بهداشتی به ورزشکاران و کارکنان نظیر دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی‌کننده دست مطابق با دستورالعمل‌ها از دیگرمؤلفه‌های الزامی برای بازگشایی اعلام شده است. در کلاس‌های تمرینی هوازی، هر یک از ورزشکاران فاصله ۲ متر از هر طرف را باید رعایت کند و استفاده از ماسک یا شیلد و دستکش یک‌بار‌مصرف در طول تمرین الزامی است. همچنین باشگاه‌ها از پذیرش ورزشکار بیمار یا مشکوک خودداری کنند.

وظایف ورزشکاران
ورزشکاران برای جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های عفونی و ویروسی در زمان بازگشت به باشگاه‌ها، ملزم به رعایت نکات مهمی هستند. تغییرات در سبک زندگی و آموزش‌های بهداشتی، شستن مداوم دست‌ها با صابون یا ژل ضدعفونی‌کننده، محدودکردن ارتباطات اجتماعی به‌ویژه در هنگام اوج تمرینات، کمتردست‌زدن به صورت و چشم و دهان، کمتردست‌زدن به سطوح عمومی و استفاده از وسایل شخصی ازجمله نکات مختلفی است که باید توسط ورزشکاران برای جلوگیری از بیماری مدنظر قرار گیرد. درصورتی‌که علائم بیماری گردن به بالا و دارای علائم خفیف باشد، ورزشکار نیاز به استراحت کوتاه‌مدت دارد؛ اما درصورتی‌که علائم بیماری گردن به پایین نظیر تورم غدد لنفی، اسهال، خستگی و سرفه خشک باشد، ورزشکار چندین روز نباید فعالیت ورزشی داشته باشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->