نتایج غیررسمی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های مسعود پزشکیان و سعید جلیلی زمان قانونی اخذ رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در مشهد به پایان رسید + ویدئو پایان رسمی رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ و آغاز شمارش آرا میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ چقدر بود؟ + جزئیات افزایش ۲۰ درصدی مشارکت ایرانیان خارج از کشور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ویدئو | روایت خبرنگاران از اتاق وضعیت فرمانداری مشهد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری بازدید نماینده ویژه ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان رضوی از شعبات اخذ رای شهرستان‌های استان حضور ۱۷ صندوق سیار اخذ رأی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی  شیخ نعیم قاسم: حزب‌الله برای بدترین سناریوها آماده‌ است ترامپ: شبکه ای‌بی‌سی نیوز «اخبار جعلی» منتشر می‌کند حداکثر زمان شادی مردم مشهد برای انتخاب رئیس‌جمهور تا اذان مغرب شنبه (۱۶ تیر ۱۴۰۳) است ویدئو | اعتراف خبرنگار بی‌بی‌سی به وحشی‌گری عناصر ضد انقلاب نسبت به شرکت کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری رییس بازرسی انتخابات خراسان رضوی: مراکز شعب اخذ رای از سلامت و امنیت کامل برخوردار است انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ اعزام صندوق‌های سیار برای رأی‌گیری از توان‌خواهان و افراد سالمند در مشهد + فیلم رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: درخواست داشته‌ایم زمان اخذ رأی در استان تمدید شود+ فیلم پوشش گسترده شبکه پهپادی ارتش جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور + ویدئو تهدید گروه‌های وهابی، داعش، منافقین و سلطنت‌طلبان علیه برگزاری انتخابات در خراسان‌رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آمریکا تحریم های خود را آغاز کرد | واشنگتن به دنبال تحریم پوتین

  • کد خبر: ۱۰۰۳۲۲
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
آمریکا تحریم های خود را آغاز کرد | واشنگتن به دنبال تحریم پوتین
شبکه خبری سی ان ان اعلام کرد آمریکا قصد دارد امروز تحریم هایی را علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعمال کند.

به گزارش شهرآرانیوز، این رسانه آمریکایی به نقل از مقامات آگاه آمریکایی گزارش داد واشنگتن قصد دارد  امروز تحریم هایی را علیه ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعمال کند.

یکی از این منابع گفت که احتمالاً مقامات روسیه دیگری نیز شامل این تحریم ها خواهند شد.

پیش از این، جوسپ بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی پس از نشست روز جمعه شورای روابط خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل به خبرنگاران گفت: اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری و سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است. 

بورل افزود: پوتین و لاوروف به همراه اعضای دوما که از این تجاوز (به اوکراین) حمایت می‌کنند، در فهرست افراد تحریم شده قرار دارند.

اتحادیه اروپا همچنین بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و لوکاشنکوف رئیس جمهوری بلاروس را پیش از این تحریم کرده بود. 

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه دوشنبه ۲۱ فوریه/۲ اسفندماه با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو اعلام کرد که کشورش استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوگانتسک را به رسمیت می‌شناسد و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

پوتین بامداد پنجشنبه ۲۴ فوریه/۵ اسفند ماه در یک سخنرانی در تلویزیون ملی روسیه، از اقدام نظامی در دونباس خبر داد و از نیروهای اوکراینی خواست سلاح‌های خود را زمین بگذارند و به خانه‌های خود بروند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اقدام پوتین با انتشار بیانیه ای گفت: جهان روسیه را مسئول خواهد دانست. پوتین یک جنگ از پیش برنامه ریزی شده را انتخاب کرده است که تلفات فاجعه بار  و رنج انسانی را به همراه خواهد داشت.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین پس از رایزنی با اعضای گروه هفت در سخنانی با بیان اینکه ارتش روسیه یک حمله بی رحمانه را علیه مردم اوکراین آغاز کرده است، این حمله را بدون دلیل، غیر ضروری و از پیش برنامه ریزی شده و ولادیمیر پوتین را متجاوز خواند و اعلام کرد تحریم‌های جدیدی علیه مسکو اعمال می‌کنیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->