ال‌جی پلتفرم خانه هوشمند Homey را خرید کمبو کارت‌های جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) توسعه هوش مصنوعی، گاز‌های گلخانه‌ای گوگل را ۴۸ درصد افزایش داده است همه‌چیز درباره ماهواره‌های ایرانی «کوثر» و «هدهد» + جزئیات پایان ممنوعیت واژه «شهید» در فیس‌بوک و اینستاگرام ویدئو | جدیدترین تریلر بازی Black Myth: Wukong احتمالا طراحی اپل واچ سری ۱۰ درمقایسه‌با نسخه قبلی تغییری نخواهد کرد چرا لوازم خانگی مدرن و جدید زودتر از قدیمی‌ها خراب می‌شوند؟ | پرزرق‌و‌برق‌های نازک‌نارنجی کدمورس جدید همستر کامبت (چهارشنبه ۱۳ تیر) + آموزش آیا تپ سواپ لیست شد؟ + بیانیه رسمی تپ سواپ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) معرفی بازی «گربه بی‌نام» (Nameless Cat) + دانلود اندروید و IOS کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۱۲ تیر) + آموزش جزئیاتی جدید از ویژگی‌های حلقه هوشمند سامسونگ | ردیاب دمای پوست و تشخیص خروپف برای خرید کارت‌های جدید «همستر کامبت» دیگر نیاز به دعوت از دوستان نیست! سم آلتمن: مدل GPT-5 جهشی قابل‌توجه در هوش مصنوعی خواهد بود روش فعال‌‌سازی بسته اینترنت رایگان (ویژه دور دوم انتخابات ۱۴۰۳) کارت‌های کمبو جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) ۵ برابر شدن ترافیک و تعداد کاربران پیام‌رسان‌های داخلی طی سه سال اخیر کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۱۱ تیر) + آموزش اپل روی نمایشگرهای کشسان برای برخی از دستگاه‌هایش کار می‌کند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نرم افزار دیسکورد، کاربران ایرانی را تحریم کرد

  • کد خبر: ۱۰۰۴۲۹
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳
نرم افزار دیسکورد، کاربران ایرانی را تحریم کرد
دیسکورد شرایط استفاده از سرویس خود را برای کاربران بروزرسانی کرده و این تغییرات از تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۱ (۲۸ مارس) اعمال می‌شوند. طبق این تغییرات، کاربران در برخی کشور‌ها از جمله ایران تحریم می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، دیسکورد یکی از محبوب‌ترین سرویس‌ها در جهان محسوب می‌شود که کاربران زیادی در کشورهای مختلف از جمله ایران دارد، اما از ماه آینده کاربران کشورمان از سوی این سرویس تحریم می‌شوند.

تحریم کاربران ایرانی از سوی دیسکورد

با مراجعه به بخش شرایط استفاده وب‌سایت دیسکورد، در انتهای آن بخشی به نام Export Control به چشم می‌خورد که کاربران با قبول کردن شرایط استفاده، این بخش را هم می‌پذیرند.

در این بخش نوشته شده که با قبول این شرایط، با کلیه قوانین کنترل و محدودیت‌های واردات، صادرات و صادرات مجدد موافقت می‌کنید. این قوانین مربوط به اتحادیه اروپا و اعضای آن، مقررات اداره صادرات وزارت بازرگانی ایالات متحده (EAR)، تحریم‌های اقتصادی اعمال شده از سوی «دفتر کنترل سرمایه‌های خارجی» آمریکا (OFAC) و مقررات تجارت بین المللی اسلحه (ITAR) می‌شوند و کاربران در استفاده از دیسکورد نباید نقض‌کننده این قوانین باشند.

نرم افزار دیسکورد، کاربران ایرانی را تحریم کرد

بنابراین هرگونه تحریمی که از سوی مراجع بالا اعلام شده باشند، گریبان‌گیر کاربران می‌شود. در همین راستا دیسکورد در ادامه این بخش نوشته کاربران باید تضمین کنند که در مناطق زیر سکونت ندارند:

کره شمالی، کوبا، ایران، سوریه و منطقه کریمه

احزاب ممنوع یا محدود شده در لیست‌های دولتی

کاربران موارد بالا طبق قوانین و مقررات با محدودیت مواجه می‌شوند و تحریم خواهند شد. با وجود اعلام چنین موضوعی، هنوز نمی‌دانیم دیسکورد با چه جدیتی به دنبال حذف کاربران ساکن ایران از پلتفرم خود خواهند بود و آیا کاربرانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند با مسدود شدن حساب خود روبه‌رو می‌شوند یا خیر. با این حال بهترین گزینه، داشتن بک‌آپ از اطلاعات خودتان است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->