از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال ویلموتس را به وکلا سپرد!

  • کد خبر: ۱۰۰۷۲
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶
فدراسیون فوتبال ویلموتس را به وکلا سپرد!
پیش‌بینی رسانه‌های بین‌المللی از سرنوشت مربی بلژیکی ایران
رئیس فدراسیون فوتبال به معاونت حقوقی فدراسیون دستور داد پیگیر مذاکره با ویلموتس برای فسخ قرارداد شوند. فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری با سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال ایران به بن‌بست خورد. مارک ویلموتس که به گفته امیرمهدی علوی، سخن‌گو و مدیر روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال، قبل از باخت ایران مقابل عراق به‌دلیل پرداخت‌نشدن مطالبات خود درخواست فسخ قراردادش را کرده بود، حالا در آستانه خداحافظی از تیم ملی فوتبال ایران است. مارک ویلموتس که به‌هیچ‌وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند، برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران مقابل عراق، در ترکیه ماند تا چمدان پر از پول فدراسیون را دریافت کرده و سپس به تهران سفر کند. رفتاری که پس از باخت تیم ملی مقابل عراق هم ادامه پیدا کرد. ویلموتس رفتن را به ماندن در تهران و پاسخ‌گویی به ابهامات ترجیح داد تا فدراسیون فوتبال برای خروج از مظان اتهام فوتبال‌دوستان ایرانی، اقدام به نامه‌نگاری با وی برای حضور در تهران کند. مرد آرام بلژیکی هم اعلام کرد فدراسیون فوتبال به تعهدات خود عمل نکرده و ادامه همکاری با این وضعیت در ایران اسفبار است. فدراسیون فوتبال هم که منتظر بهانه‌ای برای اتمام همکاری با مارک ویلموتس بود، شب گذشته به معاونان حقوقی خود دستور داد پیگیر فسخ قرارداد با رعایت تمام بند‌های حقوقی باشند. فدراسیون فوتبال درحالی تصمیم به قطع همکاری با ویلموتس گرفت که شنیده شده است می‌خواهد سرمربی اسبق تیم ملی و فصل گذشته پرسپولیس را جانشین او کند. برانکو ایوانکوویچ که بابت طلب ۹۷۰ هزار‌یورویی‌اش از پرسپولیس رفت، برای حضور روی نیمکت تیم ملی کاملا تمایل دارد؛ اما همه‌چیز را منوط به پرداخت مطالباتش از پرسپولیس و همچنین واریز مالیاتش کرده است تا بتواند به ایران بیاید. رفتار برانکو برای آمدن به ایران مشابه همان کاری است که ۵ سال پیش با پرسپولیس کرد. به مسئولان وقت پرسپولیس اعلام کرد مالیات مانده از دوران سرمربیگری در تیم ملی را پرداخت کند تا قراردادش را امضا کند. برانکو در دومین دیدار خود با سفیر ایران در کرواسی که به درخواست دوطرف دور از چشم رسانه‌ها در زاگرب رقم خورد، اعلام کرده است هر وقت پولش آماده باشد، به ایران می‌آید. برانکو پاسخ مثبت خود را مشروط به بدهی پرسپولیس کرد؛ پولی که وزارت ورزش مجبور به پرداخت آن است.

پیش‌بینی رسانه‌های بین‌المللی از سرنوشت ویلموتس
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی ایران، مربی کم‌حرفی است و کمتر علاقه‌ای به مصاحبه با رسانه‌ها دارد. شاید به‌همین‌علت بود که انتشار صحبت‌های او درباره اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران در توئیتر، باعث شده رسانه‌های بلژیکی و فرانسوی به ماجرای حضور یا رفتن او از نیمکت ایران بپردازند و اظهارات او بازتاب گسترده‌ای در این رسانه‌ها داشته باشد. بیشتر رسانه‌های بلژیکی و فرانسوی که به بازتاب حضور یا جدایی ویلموتس از تیم ملی ایران پرداختند، به‌صورت تلویحی بر این عقیده بودند که با توجه به جمیع شرایط، ویلموتس احتمالا از ایران خواهد رفت و به‌زودی سکان هدایت ایران را تحویل خواهد داد. نشریه فرانسوی اکیپ به ماجرای ویلموتس و تیم ملی ایران پرداخته است و از قول ویلموتس خبر می‌دهد که این مربی بلژیکی، فدراسیون ایران را به نقض مفاد قراردادش متهم کرده و ناراحتی خود را ازاین‌بابت نشان داده است. وب‌سایت موندیال‌اسپورت نیز در گزارشی به صحبت‌های ویلموتس درباره اختلافش با فدراسیون فوتبال ایران پرداخته است و اشاره می‌کند که چندین رسانه ایرانی و بین‌المللی مدعی شده‌اند که ویلموتس به‌زودی ایران را ترک خواهد کرد و سکان هدایت تیم ملی را تحویل خواهد داد. سایت بلژیکی اسپورت‌مگزین نیز از تیتر «ایران به‌دنبال تعویض ویلموتس» استفاده کرده است و می‌گوید فدراسیون فوتبال ایران در حال مذاکره با برانکو ایوانکوویچ کروات است تا او را به‌جای ویلموتس به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی این کشور منصوب کند. این وب‌سایت بلژیکی حتی مدعی می‌شود که ویلموتس با فدراسیون درباره فسخ قراردادش به توافق رسیده است. دیگررسانه‌های بلژیکی و فرانسوی مثل RTBF و RTL نیز در گزارش‌هایی مشابه مدعی شدند ویلموتس با فدراسیون ایران برای تحویل‌دادن سکان هدایت تیم ملی به توافق رسیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->