بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها
سرخط خبرها

کالدرون همچنان زیر تیغ

  • کد خبر: ۱۰۱۷۰
  • ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۳
کالدرون همچنان زیر تیغ
مربی آرژانتینی پرسپولیس با وجود پیروزی اخیر برابر نفت همچنان شرایط متزلزلی دارد
پرسپولیس در روزی که یکی از بدترین بازی‌های فصل خود را به نمایش گذاشت، موفق به شکست ۱ بر ۰ صنعت‌نفت آبادان شد. چه بسا اگر بازیکنان نفت با مشکلات مالی و بدنی (به خاطر شرکت‌نکردن در تمرینات به‌دلیل مسائل مالی) مواجه نبودند، سرخ‌پوشان دومین شکست متوالی خود را در ورزشگاه آزادی در فاصله ۵ روز متحمل می‌شدند. اینکه چه بلایی سر پرسپولیس آمده که با این همه ستاره و ملی‌پوش به این شکل بازی می‌کند، قطعا نمی‌تواند دلیل فنی داشته باشد. کالدرون به‌عنوان سرمربی پرسپولیس به‌هیچ‌وجه نتوانسته است ارتباط خوبی با شاگردانش برقرار کند و بار‌ها در رسانه‌ها به انتقاد از آن‌ها پرداخته است. او حتی به جونیور براندائو، انتخاب خودش، نیز رحم نکرد و انتقاد‌های تند از او باعث شد این بازیکن برزیلی کلا فوتبال بازی‌کردن را فراموش کند. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس برای اینکه تمام شاگردانش را راضی نگه دارد، بار‌ها ترکیب سرخ‌پوشان را تغییر داده و همین جابه‌جایی‌های متعدد باعث شده است آن‌ها نتوانند همه توان فنی خود را در زمین ارائه کنند. کاملا مشخص است که کالدرون به‌خاطر انتقاد از شاگردانش و نداشتن ارتباط خوب با آن‌ها، به‌اصطلاحِ فوتبالی‌ها رختکن تیم را از دست داده؛ مسئله‌ای که باعث شده است سرخ‌پوشان مانند قبل از سرمربی خود فرمان‌برداری نکنند. دراین‌میان سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان بعد از عقب‌افتادن مطالباتش مانند گذشته چندان انگیزه کار در پرسپولیس را ندارد و بیش از هر زمان دیگری منتظر صدور حکم اخراج و گرفتن پولش است. دراین‌میان نباید نقش افراد نزدیک به کالدرون را هم در شرایط امروز پرسپولیس نادیده گرفت؛ همان‌هایی که نقش اصلی را در حضور این مربی در فوتبال ایران ایفا کردند و در گام بعدی واسطه انتقال جونیور براندائو به ایران شده و سود مالی خوبی هم از این انتقال نصیبشان شد. افرادی که یک بار خودشان را در رسانه‌ها نشان نداده‌اند، اما پشت‌پرده نقش عمده‌ای را در تصمیمات عجیب‌وغریب کالدرون دارند. با شرایط موجود که پرسپولیس با سرمربی آرژانتینی‌اش به بن‌بست رسیده، طبیعی است که مدیریت این باشگاه به‌دنبال جانشین برای کالدرون باشد و شاید اگر ۲ گزینه مدنظر این باشگاه در حال بررسی پیشنهاد بهتر نبوده یا هدایت تیم دیگری را برعهده نداشتند، کالدرون الان سرمربی سرخ‌پوشان نبود.

پرسپولیس به دنبال جانشین برای کالدرون در نیم‌فصل
بر اساس آخرین اخبار موثقی که منتشر شده است، باشگاه پرسپولیس قصد ایجاد تغییر کادر فنی این تیم در نیم‌فصل رقابت‌های لیگ برتر را گرفته است. گابریل کالدرون باوجود پیروزی ۱ بر ۰ مقابل صنعت‌نفت آبادان و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی هنوز نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان پایتخت در طول ۱۱ هفته گذشته رقابت‌های لیگ برتر توانسته است ۱۹ امتیاز برای سرخ‌ها کسب کند و البته هنوز پرسپولیس یکی از مدعیان است و بازی‌های سختش را در نیم‌فصل اول لیگ برتر انجام داده و حتی شهرآورد را برده است؛ اما نوع رفتار او با بازیکنان و دفاع از عملکرد فنی تیمش در مقابل خبرنگاران و مسئولان باشگاه باعث شده تا کالدرون در آستانه جدایی از این تیم قرار بگیرد. به‌هر‌حال ممکن است خبر فوتبالی توسط باشگاه پرسپولیس تکذیب شود؛ اما خبر‌هایی از تماس مدیران و نمایندگان باشگاه با برانکو ایوانکوویچ برای بازگشت به پرسپولیس و حتی مذاکره یک مربی اروپایی از طریق مدیربرنامه‌هایش با انصاری‌فرد گواه این ادعاست که مدیران پرسپولیس به‌دنبال ایجاد تغییر روی نیمکت تیم خود هستند. اگر برانکو با فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسد، ممکن است که سر از پرسپولیس دربیاورد! البته همه این‌ها بسته به ماجرای طلب ۹۷۰ هزاردلاری برانکو از باشگاه پرسپولیس است که قرار است در صورت بازگشت او به ایران، توسط باشگاه پرسپولیس یا وزارت ورزش در پوشش باشگاه پرسپولیس به او پرداخت شود. مسئله جالبی که خود برانکو هم در پست‌های اینستاگرامی اخیرش به آن اشاره مستقیم دارد و تمام جلساتش با سفیر ایران در کرواسی را در راستای همین امر می‌داند. البته پروفسور سرخ‌ها تلویحا اعلام کرده که به فکر نیمکت پرسپولیس نیست، ولی در واقعیت بدش نمی‌آید اعتبار از دست رفته اش در عربستان را دوباره به واسطه حضور در پرسپولیس به دست بیاورد و با این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا انتقام سختی از تیم‌های لیگ عربستان بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->