نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

آماری باورنکردنی برای استقلال در آستانه دربی حساس پایتخت مقابل پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۰۲۳۸۸
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
آماری باورنکردنی برای استقلال در آستانه دربی حساس پایتخت مقابل پرسپولیس
در آماری جالب تاکنون هیچ بازیکن خارجی برای تیم استقلال در دربی گلزنی نکرده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نود و هشتمین دربی پایتخت فردا پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، دیداری که قضاوت آن به سیدمهدی سیدعلی واگذار شده است.

در این دیدار خارجی‌های زیادی در ترکیب هر دو تیم حضور دارند، در پرسپولیس وحدت هنانوف، صفروف و تیمروف بازی می‌کنند و کوین یامگا، رودی ژستد، عزیزبک آمانوف و رافائل سیلوا خارجی‌های استقلال را تشکیل می‌دهند.

نکته قابل توجه در استقلال این است که در تاریخ این باشگاه هیچ وقت بازیکن خارجی نتوانسته برای آبی‌پوشان در دربی گلزنی کند، برخلاف پرسپولیس که نفراتی مثل عیسی ترائوره، ایمون زاید و بشار رسن موفق شده‌اند در دربی به عنوان بازیکن خارجی گلزنی کنند.

این موضوع به گوش کوین یامگا رسیده است که در استقلال هیچ بازیکن خارجی موفق به گلزنی در دربی نشده است و او به هم بازی‌های خود اعلام کرده قصد دارد در دربی برگشت که دومین تجربه حضورش خواهد بود گلزنی کند و این طلسم را بشکند تا نامش را به عنوان اولین بازیکن خارجی گلزن استقلال در دربی ثبت کند.

به غیر از یامگا نفراتی مثل سیلوا، ژستد و آمانوف هم این شانس را دارند که در دربی گلزنی کنند، البته به شرطی که در دربی در ترکیب استقلال قرار بگیرند. گفتنی است عیسی ترائوره اولین بازیکن خارجی بود که دربی گلزنی کرد. او در دیداری که پرسپولیس به استقلال باخت تنها گل تیمش را به ثمر رساند،اما این گل از شکست سرخ‌پوشان جلوگیری نکرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->