آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

راز بانداژ همیشگی روی دست بنزما لو رفت!

  • کد خبر: ۱۰۲۳۹۰
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
راز بانداژ همیشگی روی دست بنزما لو رفت!
راز بانداژ همیشگی روی دست مهاجم مطرح تیم فوتبال رئال مادرید لو رفت تا او یک بار دیگر خبرساز شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال‌مادرید، تصویری از خود در حساب شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که انگشت کوچک او را در حالت انحنای شدید به دلیل آسیب دیدگی نشان می‌دهد که باعث شد در بازی‌ها و تمرینات رئال مادرید و تیم ملی فرانسه این بانداژ را برای همیشه بگذارد.

روزنامه اسپانیایی مارکا در این رابطه گزارش داد، بنزما پیش از این تصمیم گرفته بود که بیش از یک‌بار عمل جراحی را به تعویق بیاندازد و انگشت خود را به عنوان یک راه حل موقت در بانداژ قرار دهد تا بتواند رئال‌مادرید را که در آن زمان نتایج خوبی نمیگرفت، همراهی کند.

بنزما در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹ در جریان بازی تیمش مقابل رئال‌بتیس در هفته نوزدهم لیگ فوتبال اسپانیا دچار شکستگی از ناحیه انگشت کوچک دست راست شد اما به دلیل آن مصدومیت، بنزما تنها یک بازی رئال مادرید را از دست داد و سپس با بانداژی روی دستش ظاهر شد که تاکنون همچنان با او است.

تصمیم جراحی او با توجه به دست داشتن در پرونده باج‌خواهی مقابل هموطن خود یعنی متیو والبوئنا و همچنین حضور در تیم ملی فرانسه، به تعویق افتاد. بر این اساس، بنزمای ۳۴ ساله حداقل تا پایان فصل جاری به این بانداژ تکیه خواهد کرد و پس از آن تصمیم خواهد گرفت که آیا تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا خیر. بنزما در این فصل با رئال‌مادرید ۳۱ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داده است که طی آن ۲۷ گل به ثمر رسانده و ۱۱ پاس گل داده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->