میزبان جام جهانی ۲۰۳۴ مشخص شد| عربستان، با سرعت در مسیر توسعه کارلوس ساینز از تیم فرمول یک فراری جدا شد گاریدو نگران مصدومیت اورنوف در المپیک چلسی برای خرید کیه‌زا وارد بازار شد برنامه روز چهارم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۴ ورزشکار در ۴ رشته تاریخسازی کشتی فرنگی در المپیک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | برتری قاطع نواک جوکوویچ کاروان روسای ایران با ۵ مدال طلا در پاریس! کشتی ایران با سرمربیان بی‌مدال در المپیک پاریس چهارمین المپیک دبیر چه رنگی خواهدبود؟ فیلم | حمله شمشیرباز گرجستانی به خانم داور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس حسن یزدانی یک طلا تا شکستن رکورد بهترین ورزشکار تاریخ ایران نتایج روز سوم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) اصفهان، میزبان بازی ایران و قرقیزستان در مقدماتی جام جهانی نتیجه بازی محمد بیرانوند در دور مقدماتی تیراندازی المپیک ۲۰۲۴ پاریس | جوان‌ترین ورزشکار ایران در رتبه ۲۱ بیرانوند ۱۹ میلیارد گرفت و فسخ کرد! | جزئیات پرداختی‌های پرسپولیس به بیرانوند + عکس تردید تراکتور در استفاده از بیرانوند برابر پرسپولیس پخش زنده بازی نادال و جوکوویچ در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور اخباری در پرسپولیس منتفی شد پخش زنده بازی‌های روز سوم المپیک ۲۰۲۴ پاریس (دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین رئیس اسبق فدراسیون فوتبال ایران درگذشت
سرخط خبرها

اسکوچیچ درتیم ملی می‌ماند یا می‌رود؟|تردید برای ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی

  • کد خبر: ۱۰۳۵۷۲
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
  • ۱
اسکوچیچ درتیم ملی می‌ماند یا می‌رود؟|تردید برای ادامه همکاری با سرمربی تیم ملی
تردید‌ها برای ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ همچنان پا برجا است و مشخص نیست که دراگان اسکوچیچ درجام جهانی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود یا خیر؟!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران طبق قرعه کشی اعلام شده با تیم‌های انگلیس و آمریکا هم گروه شده و برنده یکی از سه تیم ولز، اسکاتلند و  اوکراین نیز دراین گروه قرار خواهد گرفت. برخی کارشناسان اعتقاد دارند تیم ملی در گروه مناسبی قرار گرفته است و برخی هم از یک گروه سخت حرف می‌زنند. مجموع این صحبت‌ها، اما سبب نشده که دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی قطعی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از جایگاهی مطمئن برخوردار باشد و با تردید نسبت به آینده کاری او با تیم ملی صحبت به میان می‌آید. حتی از گوشه و کنار شنیده می‌شود که خود اسکوچیچ نیز نسبت به ادامه همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ایران با قطعیت حرفی به میان نمی‌آورد و حتی به برخی همکاران خود گفته هر احتمالی در روز‌های آتی درباره قطع همکاری‌اش با تیم ملی فوتبال ایران وجود دارد. موضوع اسکوچیچ اکنون به یک مسئله لاینحل در فدراسیون فوتبال ایران تبدیل شده است. فدراسیونی که خود نیز با مشکلات عدیده مواجه است و به زودی شاهد تغییرات بزرگ خواهد بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۷
0
0
اگر کارلوس کی‌روش برگشت، جواد نکونام و وحید هاشمیان را بذارید دستیارش در غیر اینصورت جواد نکونام را سرمربی تیم ملی کنید. با اسکوچیچ تو گروهمون پنجم میشیم.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->