جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

حجت الاسلام محمدصادق دارایی، دومین شهید حادثه تروریستی حرم که بود؟ + بیوگرافی

  • کد خبر: ۱۰۴۱۲۴
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰
  • ۱۲
حجت الاسلام محمدصادق دارایی، دومین شهید حادثه تروریستی حرم که بود؟ + بیوگرافی
شهید محمد صادق دارایی متولد ۱۳۷۵ در یکی از روستا‌های تربت جام بود. این طلبه شهید ۲۵ ساله کار‌های جهادی خود را از نوجوانی با حضور در طرح‌های مختلف با هدف خدمت به مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم آغاز کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیکر پاک و مطهر شهید حجت الاسلام دارایی فردا در حرم مطهر رضوی به خاک سپرده می‌شود.

شهید محمد صادق دارایی متولد ۱۳۷۵ در یکی از روستا‌های تربت جام بود. از این شهید بزرگوار دو فرزند دختر و پسر به یادگار باقی مانده است.  

این طلبه شهید ۲۵ ساله کار‌های جهادی خود را از نوجوانی با حضور در طرح‌های مختلف با هدف خدمت به مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم آغاز کرد و در سن ۱۸ سالگی به سرخس رفت تا فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی و تبلیغی خود را در این شهر انجام دهد.

شهید دارایی در ۲۰ سالگی به مشهد بازگشت و عمده برنامه‌های خود را در حوزه خدمت رسانی به مردم مناطق کم برخودار مشهد ادامه داد. کمک به تامین جهزیه زوج‌ها جوان، کمک به تامین بسته‌های معیشت برای خانواده‌های نیازمند، انجام فعالیت‌های تبلیغی، تشکیل گروه‌های جهادی برای مقابله با بیماری کرونا و بسیاری برنامه‌های دیگر از جمله خدماتی بوده است که این شهید جوان، در مسیر باز کردن گره مشکلات مردم، به انجام رسانید.

این شهید طلبه جوان که ارتباط نزدیکی با شهید اصلانی داشت، به تازگی به عنوان مسئول پهنه شهید آزموده در مناطق کم برخوردار مشهد انتخاب شده بود و فعالیت‌های تبلیغی و جهادی و خدمت رسانی خود را به مردم ارایه می‌کرد.

 شهید دارایی همچنین امام جماعت مسجد طفلان مسلم در منطقه شهرک شهید رجایی مشهد بود و مدیریت مرکز نیکوکاری و خیریه صاحب الزمان و شهید جهاندیده را نیز برعهده داشت.

حجت‌الاسلام محمد صادق دارایی، در حادثه خونین روز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ در حرم مطهر رضوی بر اثر ضربات چاقوی یک تکفیری مضروب شد، اما تلاش پزشکان برای معالجه وی به سرانجام نرسید و این طلبه جوان عصر امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه در بیمارستان شهید کامیاب مشهد به شهادت رسید.  

گفتنی است امروز نیز پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی یکی دیگر از طلبه‌های مضروب در حادثه رمضان حرم رضوی، با حضور پرشور مردم تشییع و در صحن جمهوری حرم مطهر امام رضا (ع) به خاک سپرده شده بود.  

پیکر شهید حجت الاسلام دارایی نیز فردا جمعه پس از برگزاری نماز جمعه مشهد در جوار مزار شهید اصلانی به خاک سپرده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
میرخانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
0
0
خوشا به سعادتت ای شهید بزرگوار که چه زیبا به سوی خدا پرواز کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
آخی، چه غم انگیز
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
صادق جان دوست خوبم قربون مهربونیت برم خیلی جات خالیه بینمان همیشه بیادت هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
خداوند بیامرزد این شهید عزیز را
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
روحش شاد وراهش پر رهرو باد ،شهادت هنر مردان خداست
کوروش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
1
0
ناموس ایرانی هارابه قیمت ۵۰۰دلاربه عراقی هافروخت حالا به این ملعون شهیدمی نامید؟؟؟
علیرضا شیخیانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
سلام بر شهید بزرگ
خوشا به حالت، چقدر پیش خدا عزیز بودی که خداوند همچین شهادتی را نصیبت کرد، در حرم امام رضا علیه السلام، در ماه مبارک رمضان با لبان تشنه، به یاد ارباب لب تشنه‌ات دعوت حق را لبیک گفتی و عاشقانه عند ربهم یرزقون شدی، شما را به حق بی‌بی دو عالم حضرت رقیه سلام الله علیها از خداوند بخواهید که شهادت روزی ما هم بشود.
شادی روح همه شهدا صلوات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
لعنت بر کفار انشاالله در آینده نزدیک با زحمات سربازان امام زمان ( عج) شاهد نابودی تک تک آنها خواهیم بود باید در نطفه خفه شوند و هیچگونه رحمی به آنان نشود
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
0
0
روحت شادطلبه بزرگوار، وروح تمامی روحانیونی که شربت شهادت نوشیدند باآقا امام حسین محشور شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
0
0
سلام خدا بر بندگان صالح خدا
خوشا به سعادتش….
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
خوشا به سعادتت همشهری عزیز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
خوش به سعادت شما شهید عزیز .پیش ارباب بی کفن رو سفید و سربلند شدید.در سن جوانی با دهان روزه در حرم مطهر امام رضا 'دیگه چی از خدا میخواستید'شهید عزیز توی دعاهای قشنگتون ما رو هم دعا کنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->