اجرای عملیات رفع خطر محل فرونشت بولوار کلاهدوز مشهد + فیلم و تصاویر بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
سرخط خبرها
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی :

انتطار داریم پدیده زودتر به بورس و فرابورس منتقل شود

  • کد خبر: ۱۰۴۳۰
  • ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
انتطار داریم پدیده زودتر به بورس و فرابورس منتقل شود
حجه الاسلام والمسلمین نصرا... پژمانفر، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی، در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد خود در ارتباط با پرونده پدیده، مشکل آب مشهد، مشکلات حاشیه شهر و گرانی قیمت بنزین، توضیحاتی ارائه کرد.


زهرا اسکندریان -، حجه الاسلام والمسلمین نصرا... پژمانفر در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه مردم برای اینکه حرفهایشان را به عمل برسانند ناچار می‌شوند مسایلشان را با تجمعات اعلام کنند، خاطرنشان کرد: عکس العمل نماینده این است که از ابزارهای خودش در تعقیب خواسته‌های مردم اقدام کند. اما مجلس نتوانسته این رویکرد را در جهت خواسته‌های مردم داشته باشد.
به گزارش شهرآرانیوز وی درباره گران شدن بنزین نیز اظهارداشت: این بی‌تدبیری و اعلام بی‌موقع گرانی بنزین، شاید قصدی پشتش وجود داشت.
به گفته وی، مجموعه اعتبارات جاری و عمرانی دولت برای خراسان ۲۴۶۰ میلیارد تومان است که نسبت به اعتبارات پیش‌بینی شده در هشت ماه ۱۰۲۱ میلیارد تومان یعنی حدود ۴۱ درصد از این بودجه محقق شده است و حدود ۳۰ درصد از اعتباراتی که باید تخصیص داده می‌شد، عقب افتادگی داریم.
اعتبارات هزینه‌ای ۸۸۷ میلیارد بوده و ۶۶ درصد در این هشت ماه تخصیص یافته است. شامل حقوق و دستمزد جاری است. اعتبارات تملک دارایی و سرمایه ای ۱۵۷۳ میلیارد بوده که فقط ۳۰ درصد آن تخصیص یافته است. یعنی نیمی از آنچه در هشت ماه باید تخصیص می‌یافت، تخصیص یافته است.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه در بخش اعتبارات نفت و گاز عقب‌افتادگی فاحش داریم که فقط ۱۰ و ۴ دهم درصد تخصیص یافته، اظهارداشت: اعتبارات متوازن ۳۰و ۴ دهم درصد در استان تحقق یافته و در بخش ملی ۲۸ و ۹ دهم درصد تخصیص یافته است.
وی در خصوص بودجه حاشیه مشهد تصریح کرد: با وجود مشکلات حاشیه شهر مشهد، یک ردیف مستقلی برای حاشیه برای سال گذشته پیش‌بینی شد اما امسال دولت این بودجه را حذف کرد.
پژمانفر در خصوص موضوع ردیف بودجه زیارت نیز خاطرنشان کرد: ۱۵ میلیارد قرار بود پرداخت شود که پرداخت نشد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره بر اینکه بیش از ۳۴ درصدی که در بیمارستان قائم(عج) و امام رضا(ع) بستری می شوند زایران هستند، افزود: برای ارائه خدمات باید زیرساخت‌ها را ارائه دهیم.
وی در ادامه اظهارداشت : پرونده پدیده که ۴ سال متوقف شده بود دوباره به جریان افتاد. انتطار داریم پدیده زودتر به بورس و فرابورس منتقل شود.
پژمانفر همچنین در باره مهمترین اقدام درباره آب مشهد گفت: در این خصوص وزیر نیرو مسئول بوده‌است. مکاتبه وزیر با رئیس جمهور انجام شد که تقاضای ۶۷۰ میلیارد تومان برای حل موضوع آب در مشهد بود.
به گفته وی، کشف رود زخم کهنه‌ای است که در حال حاضر فاجعه به بار می‌آورد. در حال حاضر مشکل اعتبارات برای تکمیل تصفیه‌خانه‌ها وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->