نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

امروز، فینال صعود مهاجر در تختی

  • کد خبر: ۱۰۵۰۴
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۰
امروز، فینال صعود مهاجر در تختی
نماینده مشهد در لیگ دسته سوم فوتبال برای صعود به مصاف آریان اندیشه می‌رود
بهنام اخوت - ایستگاه پایانی دور اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور از راه رسید و تیم فوتبال مهاجرنوین مشهد برای صعود به دور بعدی این رقابت‌ها فقط و فقط به پیروزی در جدال با میهمان تهرانی خود نیاز دارد. نماینده مشهد در شرایطی امروز و از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی مقابل آریان اندیشه صف‌آرایی می‌کند که عملکرد درخشان شاگردان نزار موسوی سبب شده است در آستانه یک صعود شیرین قرار بگیرد. با نگاهی به وضعیت تیم‌های باشگاهی در دسته‌های سوم و دوم فوتبال کشور می‌توان دریافت که نتیجه گرفتن در این پیکار‌ها بعضا از لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر هم سخت‌تر است. شاهد این ادعا ناکامی ۳ تیم مشهدی در رقابت‌های فصل پیش همین مسابقات بود، جایی که پاس مشهد، میهن و صنعت پارک آبی نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و نه‌تن‌ها هیچ‌یک راهی برای صعود پیدا نکرد بلکه با آبروریزی‌ای بزرگ، به لیگ مناطق سقوط کردند. حالا تیم مهاجرنوین مشهد توانسته است علاوه بر نمایش‌های قابل قبول در این مسابقات، در آستانه صعودی بزرگ قرار بگیرد، صعودی که با کسب پیروزی و ۳ امتیاز دیدار امروز بدون هیچ «اما» و «اگر»‌ی محقق می‌شود.

عبور از قعرجدولی‌های بی‌دغدغه
تیم مهاجرنوین مشهد با ۲۲ امتیاز از ۱۱ بازی گذشته خود در پله دوم جدول رده‌بندی گروه اول این مسابقات ایستاده است و با حربده محمودآباد و نفت ایرانیان بیست‌ویک‌امتیازی که در پله‌های سوم و چهارم جدول هستند، برای صعود، جنگی بزرگ در پیش دارد. مقاومت تهران پیش از این به عنوان تیم نخست و با ۲۶ امتیاز صعودش را مسجل کرده است. مهاجرنوین در حالی میزبان تیم تهرانی است که حربده محمودآباد و نفت ایرانیان هم در خانه به‌ترتیب میزبان شهدای ساری و سرخ‌پوشان قم هستند با این تفاوت که تیم مشهد با تیم یازدهم جدول سیزده‌تیمی مصاف می‌کند، محمودآباد به مصاف تیم هفتم جدول می‌رود و نفت ایرانیان پذیرای قعرنشین مطلق مسابقات این گروه است. با وجود این، نزار موسوی، سرمربی تیم مشهد، درباره شانس صعود تیمش گفت: «این حرف را قبول ندارم که فلان تیم آخر جدولی است و بازی با آن راحت‌تر است. لیگ دسته سوم خیلی سخت است و تیم‌های پایین جدول هم گریبان بالانشینان را می‌گیرند.» حرف‌های نزار موسوی نشان‌دهنده آن است که قعرجدولی‌های بی‌دغدغه با انگیزه‌هایی متفاوت پا به ایستگاه پایانی خواهند گذاشت.

شرایط صعود بهبود یافت
با همه حساسیت‌های لیگ، روز گذشته مسئول برگزاری مسابقات خبری اعلام کرد که شرایط این مسابقات را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. بر اساس اعلام امیرحسین فراهانی، علاوه بر تیم‌های اول و دوم گروه‌های پنجگانه مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور که به دور بعد صعود می‌کنند، ۲ تیم از بهترین تیم‌های سوم جداول پنجگانه هم می‌توانند به مرحله بعد صعود کنند، اتفاقی که البته مهاجرنوینی‌ها نباید به آن اعتنا کنند و باید به دنبال پیروزی در بازی برابر آریان اندیشه تهران و صعود بی‌دغدغه باشند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->