مشهد اولین مقصد سفر‌های ریلی مردم در نوروز شد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) راهپیمایی حمایت از غزه فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در مشهد برگزار می‌شود هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند
سرخط خبرها

۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۵۴۳۳
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲
۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد
علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد داریم که برخی شان مشکلاتی دارند که با پیگیری برطرف خواهد شد.

آل ابراهیم | شهرآرانیوز؛ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ۴۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در مشهد داریم که برخی شان مشکلاتی دارند که با پیگیری برطرف خواهد شد، اظهار کرد: برخی خانواده‌ها به درآمد فرزندشان برای ادامه زندگی نیاز دارند؛ بنابراین با مدیریت علمی ریاست جمهور توافق شد که کار و تحصیل در کنار هم باشد و استارت آپ‌های دانش آموزی شکل بگیرد که برایشان درآمدزا باشد.

علی آقامحمدی در جلسه شورای هماهنگی محلات کم برخوردار مشهد که به بررسی مشکلات و نیاز‌های محلات کم برخوردار پرداخته شد، افزود: امیدواریم همان طور که می‌گویند تبریز شهری بدون متکدی است، در آینده نزدیک نیز گفته شود که مشهد شهری است که در آن نیازمند وجود ندارد. امکانات کشور به ما این اجازه را می‌دهد که مشکلات را حل کنیم، اما نیازمند نظم هستیم.

لزوم هماهنگی نهاد‌ها برای رفع ۷ نیاز اساسی جامعه

وی با بیان اینکه هماهنگی نهاد‌ها برای برطرف کردن نیاز‌های اساسی جامعه لازم است، بیان کرد: تغذیه و پوشاک، آموزش و تحصیلات، مسکن، اشتغال، بهداشت و سلامت، ورزش و تفریحات و در آخر علوم فرهنگی و مذهبی هفت مسئله‌ای است که باید آن‌ها را در محلاتی که کم برخوردارتر هستند، تحقق ببخشیم.

آقامحمدی با اشاره به اینکه طبق تفاهم نامه با بیمه سلامت، باید همه افراد در ۲۲۰۰ محله کم برخوردار سراسر کشور تا پایان خرداد بیمه شوند، اضافه کرد: مسئله دیگر درباره کسانی است که بیمه سلامت دارند، اما بعضی خدمات زیر پوشش بیمه نیست. برای تأمین نسخه بیماری‌های پرهزینه، هلال احمر و بیمه سلامت وارد کار شده اند.

علیرضا رمزی، مدیرکل بیمه سلامت خراسان رضوی، نیز در این نشست بیان کرد: در محله شهرک شهیدرجایی ۱۰ هزارو ۵۱۲ بیمه شده زیرپوشش هشت پزشک خانواده هستند و در منطقه سیدی ۶ هزارو ۳۷۱ بیمه شده زیرپوشش چهار پزشک خانواده قرار دارند.

مشکلی برای اجرا نداریم

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، نیز در این نشست با اشاره به اینکه در استان مشکلی در حوزه اجرای طرح و برنامه‌ها نداریم، گفت: موضوع مهم، حمایت و هدایت‌های کلان است که از مسئولان کشوری توقع داریم. بقیه اقدامات را از لحاظ پیاده سازی و هماهنگ سازی دستگاه‌ها انجام می‌دهیم. امیدواریم کار سرعت، گستره و عمق بیشتری در همه بخش‌ها پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->