کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس
سرخط خبرها

تقوی:تورنمنت دبی رسمیت ندارد| به مسائل شهداب رسیدگی می کنیم

  • کد خبر: ۱۰۵۵۱۹
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
تقوی:تورنمنت دبی رسمیت ندارد| به مسائل شهداب رسیدگی می کنیم
تیم والیبال شهداب در جام رمضان امارات به مقام چهارمی رسید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در بازی پایانی جام رمضان امارات، تیم والیبال امپراطور با بازیکنان ایتالیایی از جمله کاندی لارو بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا و سید محمد موسوی با برتری در سه ست پیاپی مقابل الجوارح متشکل از بازیکنان برزیلی، پیروز شد و عنوان قهرمانی را بخود اختصاص داد. در بازی رده بندی نیز فهود زعبیل با شکست ۳ بر یک شهداب ایران، در جای سوم ایستاد.
اما در چند روز اخیر، بحث پیرامون چگونگی شرکت تیم مقاومت شهداب یزد قهرمان لیگ برتر والیبال در یک تورنمنت غیر رسمی در جام رمضان امارات، بالا گرفته و ماجرای داستان پرچم و تغییر نام و مسایلی از این دست نقل محافل شده است. میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال درباره این موضوع گفت: رقابت‌های مبارک رمضان در کشور امارات برگزار می‌شود و تیم مقاومت شهداب نه به عنوان نماینده ایران بلکه به عنوان یک تیم باشگاهی در این رقابت‌ها حضور یافت.
او در ادامه گفت:این مسابقات وقتی در تقویم کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی والیبال نیست، برای فدراسیون‌ها هم قوانین و مقرراتش ارسال نمی‌شود و این رقابت‌ها هر ساله در چارچوب قوانین خاص خودش به نام جام رمضان در امارات با حضور بازیکن‌ها و تیم‌های داخلی و خارجی برگزار و هر کدام از سوی یک حامی مالی در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند و طبیعتا باید با لباس اسپانسر‌ها در این مسابقات شرکت کنند، ولی قطعا فدراسیون والیبال با توجه به شرایط به وجود آمده، پس از بازگشت این تیم به تمامی مسائل مربوط به حضور این تیم رسیدگی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->