ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

تهدید نخست وزیر اسرائیل با نامه و گلوله + جزئیات

  • کد خبر: ۱۰۶۲۷۲
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
تهدید نخست وزیر اسرائیل با نامه و گلوله + جزئیات
منابع خبری روز سه‌شنبه از ارسال نامه تهدیدآمیز به همراه یک گلوله به منزل نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم موقت صهیونیستی (شاباک یا شین‌بت) در حال انجام تحقیقات در خصوص نامه‌ای با محتوای تهدیدآمیز است که به همراه یک گلوله به منزل «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر این رژیم ارسال شده است.

طبق گزارش روزنامه تایمز اسرائیل، پلیس رژیم موقت صهیونیستی گفته نامه‌ای را در اختیار دارد که خطاب به نفتالی بنت و خانواده او نوشته شده و به همراه یک گلوله به منزل آنها ارسال شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرده به همراه شین‌بت مشترکاً در حال تحقیق بر روی این موضوع هستند. تل‌آویو به رسانه‌ها دستور داده از انتشار جزئیات بیشتر درباره جزئیات این موضوع خودداری کنند.

گزارش روزنامه تایمز اسرائیل حاکی است رژیم موقت صهیونیستی به رسانه‌ها دستور توقف اطلاع‌رسانی درباره ارسال نامه‌ تهدیدآمیز برای نفتالی بنت داده‌اند.

این گزارش در شرایطی منتشر شده که رسانه‌های صهیونیستی روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرده بودند که مقام‌های تل‌آویو، با توجه به شرایط امنیتی موجود در سرزمین‌های اشغالی به سفر خارجی نخواهند رفت.

طبق گزارش پایگاه خبری «i24»، مقامات ارشد تل‌آویو از جمله «نفتالی بنت» نخست‌وزیر، «یائیر لاپید» وزیر خارجه و «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی به توافق رسیده‌اند که تمام برنامه‌های خود برای سفر خارجی در آینده نزدیک را لغو کنند.

منابع رسانه‌ای عبری زبان علاوه بر تشدید وضعیت امنیتی در سرزمین‌های اشغالی، دلایل دیگری برای اتخاذ این تصمیم از سوی مقامات صهیونیست عنوان کرده‌اند که مهم‌ترین‌شان ایجاد بحران سیاسی برای کابینه بنت در پی از دست دادن اکثریت پارلمان تل‌آویو (کنست) بوده است.

یکی از مسئولان سیاسی تل‌آویو به پایگاه خبری «اسرائیل هیوم» گفته بود که انجام سفرهای سیاسی، ماموریتی است که مقامات صهیونیست به مدت چند روز نخواهند توانست آن را به اجرا دربیاوردند؛ چرا که آن‌ها نمی خواهند در این وضعیت سیاسی و امنیتی خاص و برهه زمانی حساس سرزمین‌های اشغالی را ترک کنند.

ائتلاف کنونی حاکم بر تل‌آویو در سایه از دست دادن اکثریت پارلمان و احتمال سقوط کابینه، روزبه‌روز ضعیف‌تر شده و بر میزان ترس و نگرانی مقامات ارشد رژیم موقت صهیونیستی افزوده می‌شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->