اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

نمایش «دریاچه قو» با بازیگران جدید، در تهران

  • کد خبر: ۱۰۶۴۱
  • ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
نمایش «دریاچه قو» با بازیگران جدید، در تهران
نمایش «دریاچه قو» این روز‌ها در تماشاخانه ایران‌شهر تهران روی صحنه رفته و با استقبال و بازخورد‌های مثبت مخاطبان تهرانی رو‌به‌رو شده است.
گروه هنر| «دریاچه قو» به‌کارگردانی رضا صابری در سی‌وهفتمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به‌عنوان نماینده مشهد روی صحنه رفت و توانست تندیس بهترین کارگردانی، بهترین آهنگ‌سازی، بهترین بازیگری زن، بهترین طراح حرکات فرم و دیپلم افتخار بهترین بازیگری زن، بهترین طراحی آرایه‌های صوتی، بهترین طراحی نور و بهترین طراحی گریم را از آن خود کند. این نمایش این روز‌ها در تماشاخانه ایران‌شهر تهران روی صحنه رفته و با استقبال و بازخورد‌های مثبت مخاطبان تهرانی رو‌به‌رو شده است. «دریاچه قو» که پیش از این با گروه بازیگران مشهدی در مشهد و جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته، در اجرا‌های تهران در ترکیب بازیگران، دستخوش تغییر شده است. رضا صابری، کارگردان نمایش «دریاچه قو»، در گفت‌وگویی با مهر، درباره دلیل تغییر بازیگران نمایش باتوجه‌به اجرایی که در جشنواره تئاتر فجر داشته‌اند، توضیح داده است: در اجرای تهران به‌دلیل شرایط سختی که برای اسکان و رفت‌وآمد گروه وجود داشت، تیم بازیگران نمایش به‌جز دو نفر از بازیگران زن تغییر کردند: «به‌جز ستایش رجایی‌نیا و عاطفه پوربهرام، بقیه بازیگران عوض شده‌اند و هنرمندان تئاتری از تهران، من را در اجرا همراهی می‌کنند.» بر این اساس در این اثر نمایشی که برگرفته از باله «دریاچه قو»، نوشته پیوتر ایلیچ چایکوفسکی است، مهران امام‌بخش، مارال فرجاد، ستایش رجایی‌نیا، مجتبی شفیعی، عاطفه پوربهرام، محبوبه سلطانی و عارفه معماریان به ایفای نقش می‌پردازند. لازم به ذکر است این کار به تهیه‌کنندگی مسعود حکم‌آبادی تا ۲۶دی، هرشب ساعت۲۱ در تماشاخانه ایران‌شهر تهران، روی صحنه می‌رود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->