تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال افغانستان جام قهرمانی مسابقات کافا را به کابل بردند + فیلم تکذیب ادعای استخدام ۶۰۰ معلم از میان اتباع تاکنون ۱۰ هزار زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون وارد ایران شده‌اند وزارت کشور ادعای بازداشت زائران افغانستانی اربعین در خوزستان را رد کرد در دو روز گذشته ۵۳۰ زائر افغانستانی اربعین از مرز دوغارون به ایران وارد شدند (۱ شهریور ۱۴۰۳) تیم ملی فوتسال افغانستان در مراسمی با حضور خداداد عزیزی برای حضور در جام جهانی بدرقه شد خداداد عزیزی: امیدوارم تیم ملی فوتسال افغانستان بعد از جام جهانی فراموش نشود تاکید وزیر پیشنهادی کشور برساماندهی اتباع و انسداد مرز‌ها + فیلم حرکت اولین کاروان زائران افغانستانی اربعین از کابل + فیلم هَتاک حرّاف گُستاخ | از عبدالحمید خراسانی چه می‌دانیم؟ آمادگی مرز دوغارون برای پذیرای از زائران افغانستانی + فیلم ثبت‌نام ۲۸ هزار مهاجر افغانستانی برای دریافت روادید برای سفر به عراق از کنسرسیوم ریلی افغانستان چه می‌دانیم؟ احمد مدقق: دستاورد‌های زبانی، مهم‌ترین آورده نویسندگان افغانستانی است تحصیل بیش از ۳۲ هزار دانشجوی افغانستانی در دانشگاه‌های ایران فرماندار تایباد: تاکنون از سمت افغانستان ورودی زائر اربعین نداشته‌ایم فرماندار تایباد: ۶ دستگاه خودروی آتش نشانی به گمرک هرات اعزام شد | آتش مهار شده است اینفوگرافی | نگاهی به آخرین وضعیت کشت و قاچاق مواد مخدر در افغانستان سومین سالگرد سقوط کابل | کاخ رؤیا‌هایی که فروریخت نگاه عباس عراقچی به افغانستان و طالبان چگونه است؟
سرخط خبرها

محمدکاظم کاظمی: طالب‌زاده علاقه‌مند همبستگی ایران و افغانستان بود

  • کد خبر: ۱۰۶۷۱۶
  • ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲
محمدکاظم کاظمی: طالب‌زاده علاقه‌مند همبستگی ایران و افغانستان بود
محمدکاظم کاظمی در واکنش به درگذشت نادر طالب‌زاده در کانال تلگرامی خود نوشت: طالب‌زاده علاقه‌مند همبستگی ایران و افغانستان بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدکاظم کاظمی شاعر و پژوهشگر افغانستانی در واکنش به درگذشت، نادر طالب‌زاده در کانال تلگرامی خود نوشته است:

محمدکاظم کاظمی: طالب‌زاده علاقه‌مند همبستگی ایران و افغانستان بود

روح نادر طالب‌‌زاده شاد. از کسانی بود که در عرصهٔ رسانه خیلی به همبستگی دو ملت ایران و افغانستان علاقه‌مند بود و از مدافعین جامعهٔ مهاجر.

یکی از کارهای ارزشمند او مدیریت یک دورهٔ آموزش فیلم‌سازی برای جمعی از جوانان مهاجر در اواخر دههٔ هفتاد بود. در آن دوره افراد مستعدی آموزش دیدند و بعضی‌هایشان مستندسازانی حرفه‌ای شدند.

باری دیگر در برنامهٔ «راز» در شبکه ۴ صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران میزگردی بود با اجرای ایشان و با حضور من و مهدی طوسی و نوید محمودی و حسین محمودیان. 

در آنجا صحبت‌های خوبی دربارهٔ جامعهٔ مهاجر افغانستان مطرح شد و در واقع این برنامه یک نقطه عطف بود در رویکرد صداوسیما نسبت به مسئلهٔ مهاجرین.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->