تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

روایتی از دفاع نادر طالب‌زاده از بیان مشکلات مهاجران افغانستانی در برنامه زنده تلویزیون + فیلم

  • کد خبر: ۱۰۶۹۹۸
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
روایتی از دفاع نادر طالب‌زاده از بیان مشکلات مهاجران افغانستانی در برنامه زنده تلویزیون + فیلم
سید زهیر مجاهد، طلبه افغانستانی روایتی از دفاع نادر طالب‌زاده از بیان مشکلات مهاجران افغانستانی در برنامه زنده تلویزیون نوشته است، حاج نادر گفت: «سال‌ها این حرف‌ها زده نشد که وضعیت اینطوریه، اگر با این حرف ها مشکل دارید همین الان یک مجری دیگه بیارید و من میرم!!!»

به گزارش شهرآرانیوز؛ «سید زهیر مجاهد» از فعالان فرهنگی مهاجران افغانستانی در مشهد است، او در سوریه همراه با همسنگرانش در لشکر فاطمیون حضور داشته و این روزها به یکی از چهره‌های حامی مهاجران افغانستانی تبدیل شده است.

مجاهد چند ماه قبل میهمان مرحوم نادر طالب‌زاده در شبکه افق بود، و حالا روایتی از آن روز را در صفحه اینستاگرام خود نوشته است.

او نوشته است:

نادر طالب‌زاده با عصا به سختی حرکت می‌کرد، نزدیک استودیو که رسیدیم گفت؛ حرفهاتو بزن...

من که هدفم اشاره به سال‌ها همراهی و برادری مهاجرین افغانستانی با انقلاب_اسلامی بود، دیگر با این جمله حاج نادر قوت قلب پیدا کردم.

برنامه پخش زنده از حساسیت خاصی برخوردار است، منشی صحنه اعلام کرد؛ تیتراژ رفت آقای طالب‌زاده سی ثانیه دیگه با دوربین دو شروع کنید...

دهنم خشک شده بود و کمی استرس داشتم، نه از اینکه برنامه تلویزیونی هست بیشتر بخاطر اینکه مقابلم یک شخصیت بزرگ رسانه‌ای نشسته بود که بزرگ‌شده و تحصیل‌کرده غرب بود و بخاطر آرمان‌هایش همه چیز را رها کرده بود.

من از تاریخچه همراهی افغانستانی‌ها با ایران و امام‌خمینی(ره) می‌گفتم و حاج‌نادر اصلا بین حرف‌هام ورود نمی‌کرد و این برای من یک معنی داشت که هرآنچه می‌خواهی بگو...

با احتیاط و در لفافه بعضی از مشکلات جامعه مهاجر را بیان کردم که با تعجب دیدم خود حاج نادر هم در بحث همراهی می‌کند و روی بعضی مشکلات مهاجرین تاکید بیشتر می‌کرد.

دقایقی گذشت و با اشاره منشی صحنه رفتیم برای یک میان برنامه... تهیه کننده جوان برنامه از تاریکی پشت دوربین ها جلو آمد و به آقای طالب زاده گفت؛ ناظر پخش میگه که اگر قرار باشه به موضوع مشکلات مهاجرین بپردازید آنتن پخش زنده رو از ما می‌گیره!

به نظر من که همین‌قدر که گفتیم هم کافی بود و باید عقب نشینی می‌کردیم، نگاهم به ابروهای سفید درهم رفته حاج نادر بود، حاجی می‌دانست که صدایش داخل اتاق فرمان شنیده می‌شود، با قاطعیت گفت؛ اصل بحث همین حرفهاست، سالها این حرفها زده نشد که وضعیت اینطوریه، اگر با این حرف ها مشکل دارید همین الان یک مجری دیگه بیارید و من میرم!!!

در دلم قند آب می‌کردند، تا حالا در عمرم چنین دفاعی ندیده بودم... تهیه کننده که معلوم بود از موضع طالب‌زاده خوشحال است به آرامی به تاریکی پشت دوربین‌ها برگشت و دیگر کسی اعتراض نکرد.

یقین داشتم هرکسی غیر از نادر طالب‌زاده می‌بود آن برنامه در همان لحظه قطع می‌شد. دوباره منشی صحنه گفت؛ میان برنامه داره تموم میشه، ده ثانیه دیگه با دوربین دو شروع کنین...

اینجا ببینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->