تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و کویت در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل زیبای افغانستان به تیم ملی فوتسال ایران توسط مهران غلامی چشم روشنی تلویزیون برای افغانستان آخرین اخبار تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ سلاجقه: امسال رهاسازی حقابه توسط طالبان در یک دوره زمانی کوتاه انجام شد مربی ایرانی تیم ملی فوتسال افغانستان: در آسیا قدرت‌نمایی می‌کنیم جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) ادامه گشت‌زنی هواپیمای بدون‌سرنشین در آسمان افغانستان روسیه و تاجیکستان در امتداد مرز افغانستان رزمایش مشترک برگزار کردند افزایش شمار جانباختگان سیل در افغانستان به ۶۶ نفر (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تحلیلی بر نقشه راه سازمان ملل برای افغانستان لیست نهایی تیم ملی فوتسال افغانستان برای جام ملت‌های آسیا اعلام شد سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن: فوتسال افغانستان پیشرفت باورنکردنی داشته است گزارش دیرهنگام فرماندهی مرکزی آمریکا از حمله مرگبار انتحاری در فرودگاه کابل معاون سفیر ایران در کابل: به دنبال ایجاد تعاملات منطقه‌ای با افغانستان هستیم پاکستان مرحله دوم اخراج اجباری پناهجویان افغانستانی را آغاز کرد کرزی، عبدالله و جبهه مقاومت: حمله ایران به اسرائیل دفاع مشروع بود نصیراحمد فایق: افغانستان به کانون افراط‌گرایی تبدیل شده است ۱۲ هزار تبعه خارجی تحت پوشش بیمه پایه سلامت احتمال بارندگی و جاری شدن سیل در ۳۴ ولایت افغانستان (۲۵ فروردین)
سرخط خبرها

سرپرست تیم دختران وحدت: امیدوارم روزی در افغانستان شادی را تجربه کنیم

  • کد خبر: ۱۰۷۱۴۱
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
سرپرست تیم دختران وحدت: امیدوارم روزی در افغانستان شادی را تجربه کنیم
سرپرست تیم دختران وحدت (کابورا) که اجرای خوب آنها در برنامه عصرجدید با استقبال زیادی از سوی داوران و حاضران در سالن مواجه شد می‌گوید: امیدوارم روزی در افغانستان شادی را تجربه کنیم.

فریبا قلی‌زاده | شهرآرانیوز؛ شنبه شب برنامه تلویزیونی عصرجدید میزبان گروه دختران وحدت کابورا بود. دخترانی که با اجرای فوق‌العاده‌شان نظر داوران را جلب کردند و توانستند چهار رای سفید از آنان بگیرند.

«فریبا نعمتی» مدیر و سرپرست تیم وحدت کابورا درباره اهمیت اجرای این تیم در برنامه عصرجدید می‌گوید: هدف از شرکت در این مسابقه استعدادیابی، نشان دادن نبوغ و استعداد دختران افغانستانی و قدرت آنان بود. دخترانی که در چنین شرایطی بتوانند توانمندی‌های ورزشی خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند و به تمام کسانی که یک روزی مانع‌شان شدند، نشان دهند، انسان‌های توانمندی هستند.

وی ادامه داد: خدا را شکر که توانستیم اینگونه پیش برویم و دختران ما در این برنامه توانستند خودی نشان دهند و یک برنامه قابل قبول و رصایت بخش را برای هموطنان عزیز ما به نمایش بگذارند.

نعمتی ادامه داد: تیم وحدت کابورا از ۲۰ عضو تشکیل شده و خانواده‌ها مهمترین حامی این بچه‌ها بودند. مربی فنی این تیم آقای حسین خاوری بودند که به طور شبانه‌روزی زحمت کشیدند و برای آمادگی اعضای تیم زحمات زیادی کشیدند. ما امیدواریم که همه مردم افغانستان از ما حمایت کنند.

او در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که در کشور خودمان افغانستان بتوانیم این شادی و لبخندها را تجربه کنیم. در شرایط کنونی هم خوشحالیم که توانستیم لبخندی به لب‌های مردم عزیزمان بیاوریم و این برای ما بسیار باارزش است. انشاالله در آینده نه چندان دور اجرای دیگری از دختران وحدت کابورا خواهیم داشت و امیدواریم که آن اجرا هم با استقبال مواجه شود.

گروه دختران وحدت؛ کابورا متشکل از ۲۰ عضو از دختران ورزشکار مهاجر افغانستانی در رشته‌های مختلف رزمی است که تنها با حدود ۴۰ روز تمرین توانستند برای حضور در عصر جدید آمادگی بگیرند. پیش از این نیز شرکت‌کنندگانی از افغانستان در برنامه‌ عصر جدید حضور داشته‌اند که این حضور با استقبال زیادی روبرو شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->