سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود
سرخط خبرها

کوهیان: ما به خودمان باور داشتیم اما دیگران نداشتند|ذوب آهن کار بزرگی انجام داد

  • کد خبر: ۱۰۷۲۹۰
  • ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
کوهیان: ما به خودمان باور داشتیم اما دیگران نداشتند|ذوب آهن کار بزرگی انجام داد
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن معتقد است رسیدن به نایب قهرمانی کار کوچکی نبوده و به بازیکنانش افتخار می کند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن پس از کسب نایب‌قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر گفت: بچه‌های ما تک تک شان به خودشان افتخار می‌کنند چراکه واقعا کار کوچکی نکردیم و با آن شرایط تا این مرحله آمدیم. در نهایت هم انتهای کار باور اینکه می‌توانیم قهرمان شویم برای خودمان واضح بود، ولی خیلی‌ها به اینکه ما استحقاق قهرمانی داشتیم را باور نداشتند.
او در ادامه گفت:بازیکن خارجی خودش قوی است و ۱۶ پرتاب پنالتی به او می‌دهند درست نیست. این حرف من انتقادی به داوری نیست، چون آن‌ها تلاش می‌کردند بازی را حفظ کنند من منظورم نگاهی است که وجود داشت که اگر گرگان ببرد اتفاق طبیعی است و همین فضا، شرایط را کمی برای ما دشوار کرد.
کوهیان گفت: به هر حال من فکر می‌کنم بازیکنان ما خیلی زحمت کشیدند و از کاری که انجام دادن لذت بردند و این برای ما کفایت می‌کند.
سرمربی ذوب آهن درباره حواشی پایان بازی هم گفت: این چند روز حواشی زیادی اطراف سالن آزادی را احاطه کرده بود. کمیته انضباطی هم بیانیه‌های زیادی داد، ولی وقتی بیانیه‌ای صادر می‌شود و اجرا نمی‌شود، این حواشی را بیشتر می‌کند. اجازه می‌دادند و می‌گفتند سالن آزادی آزاد است و هرکسی می‌خواهد بیاید. هزار نفر هم می‌آمدند و هیچ اتفاقی نمی‌افتاد، ولی وقتی نمی‌توانیم کنترل کنیم، این خیلی روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد.
او در پایان گفت: احساسم این است که بازیکنان ما خیلی سعی کردند خودشان را کنترل کنند. در مجموع هم هیچ چیز مشکل داری بین بازیکنان ما و گرگانی‌ها پیش نیامد و ما با آن‌ها دست دادیم و خسته نباشید گفتیم و به رختکن رفتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->