خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود حمله هوایی رژیم صهیونیستی به لبنان (۸ فروردین ۱۴۰۳) فرانسه و ترکیه همکاری نظامی با اسرائیل را تکذیب کردند
سرخط خبرها

سوئد؛ از قرآن سوزی تا بهشت منافقین

  • کد خبر: ۱۰۷۴۴۰
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
سوئد؛ از قرآن سوزی تا بهشت منافقین
از کانادا که بهشت مفسدین اقتصادی ایران است اگر بگذریم، سوئد ازجمله کشور‌های اروپایی است که به محیطی امن برای منافقین تبدیل شده؛ حمایت از فعالیت‌های خرابکارانه، پناه دادن به قاتلان مردم ایران و اقدامات خصومت آمیز علیه مسلمانان، تنها بخشی از سیاست‌های این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران است.

محمد خسروی | شهرآرانیوز؛ از کانادا که بهشت مفسدین اقتصادی ایران است اگر بگذریم، سوئد ازجمله کشور‌های اروپایی است که به محیطی امن برای منافقین تبدیل شده؛ حمایت از فعالیت‌های خرابکارانه، پناه دادن به قاتلان مردم ایران و اقدامات خصومت آمیز علیه مسلمانان، تنها بخشی از سیاست‌های این کشور در برابر جمهوری اسلامی ایران است. کشور سوئد در سه دهه اخیر، یکی از مراکز استقرار منافقین بوده و دولت آن کشور نیز حمایت‌هایی از آن‌ها و برخی تروریست‌های دیگر داشته است.

بعد از اینکه پایگاه عملیاتی گروهک منافقین در آلبانی لو رفت، بخش مهمی از فعالیت این گروهک به سوئد منتقل شد و دولت این کشور اروپایی نیز تمام و کمال در خدمت این جانیان قرار گرفته است. یکی از پر سر و صداترین اتفاقات پس از این حضور، هتک حرمت قرآن کریم در هفته‌های اخیر است. اواخر فروردین بود که یک گروه افراطی راستگرا در سوئد با برگزاری تجمعی، اقدام به سوزاندن قرآن کریم کرد.

این اقدام ضددینی و ضدانسانی با تجمع اعتراضی مسلمانان سوئد مواجه شد؛ تجمعی که با اقدام خشن پلیس با معترضان به ناآرامی‌های دامنه دار و چند روزه‌ای در سوئد منجر شد و دامنه آن به کشور‌های دیگر نیز کشیده شد.
راسموس پالودن، رهبر جنبش دست راستی و اسلام ستیز استرام کورس یا «خط سخت»، در شهر لینکوپینگ سوئد یکشنبه ۱۱ اردیبهشت هم دوباره و بعداز دو هفته، فیلمی را در شبکه‌های اجتمای منتشر کرد که در آن، یک جلد قرآن کریم را درمقابل مسجد «رسالت» می‌سوزاند.

با توجه به حضور منافقین در این کشور بعید نیست که منافقین در این اقدام ضد اسلامی تأثیرگذار بوده باشند. اما این اولین و آخرین اقدام ضد انسانی منافقین نیست.
به گزارش فارس، آبان ماه سال ۹۸ بود که حمید نوری، یکی از اتباع ایرانی، هنگام ورود به استکهلم سوئد در فرودگاه بازداشت و بلافاصله به سلول انفرادی منتقل شد. بر اساس ادعا‌های واهی و متناقض منافقین، او به زندانبانی آن‌ها در سال‌های دهه ۶۰ متهم شده است.

نوری پس از بازداشت بر خلاف همه قوانین بین المللی، تا چهارماه اجازه تماس با خانواده خود را نداشت و خانواده وی در این مدت از وضعیت او هیچ اطلاعی نداشتند. دستگاه قضائی سوئد همچنین تا دو سال به نوری که در سلول انفرادی نگهداری می‌شود، اجازه ملاقات حضوری با خانواده را نداد؛ این درحالی است که خانواده او چندبار برای دیدار با وی به سوئد سفر کردند، اما امکان دیدار فراهم نشد.

حقوق شخصی حمید نوری نیز در طول دو سال و چند ماه گذشته بار‌ها و به شدید‌ترین وجه ممکن نقض شده است. این نقض حقوق شخصی شامل ضرب وشتم توسط پلیس هنگام مطالعه کیفرخواست، نگهداری دائم در سلول انفرادی، عدم امکان ارتباط و ملاقات با خانواده و حتی محرومیت نوری از معاینه توسط پزشک بوده است. سوئد برای باشکوه ترکردن این دادگاه فرمایشی به مدت دو هفته این دادگاه را به آلبانی، مقر اصلی منافقین، منتقل کرد تا بتواند از تعداد بیشتری از منافقین شهادت بگیرد.

طنز ماجرا آنجاست که در جلسه هفتادم دادگاه حمید نوری در کشور سوئد، پیامک تبریک نوروزی رئیس جمهور سابق که به صورت سامانه‌ای برای همه شماره تلفن‌های همراه فعال ایرانی ارسال شده و در حافظه تلفن همراه نوری وجود داشته است، به عنوان یکی از مستندات وکلای منافقین در این پرونده علیه نوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت!

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه، بهمن سال گذشته، در حاشیه اجلاس مونیخ درباره برخی موضوعات کنسولی از جمله ماجرای حمید نوری تأکید کرد: قابل قبول نیست که روابط دو کشور هدف دسیسه‌های گروهک تروریستی منافقین قرار گیرد.

چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، جمعی از شهروندان ایرانی مقابل سفارت سوئد در تهران تجمع و جولان دادن دولت سوئد به منافقین ازسویی و برخورد نکردن با توهین کنندگان به قرآن را محکوم کردند.
پیگیری‌های دیپلماتیک و سیاسی به نوبه خود حائز اهمیت است، ولی ورای نقش همیشگی منافقین در ایجاد ناامنی برای مردم ایران در چهارسال گذشته، نقش دولت سوئد در گسترش اقدامات ضد ایرانی و ضد اسلامی با جولان دادن به تروریست هایی، چون منافقین، محل تأمل است. دولت سوئد امروز به یک پایگاه ضد ایرانی و ضد اسلامی در اروپا تبدیل شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->