پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس
سرخط خبرها

گل زده درخانه حریف ملاک انتخاب قهرمان لیگ نیست؟

  • کد خبر: ۱۰۷۷۹۳
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
گل زده درخانه حریف ملاک انتخاب قهرمان لیگ نیست؟
در اسنادی که منتشر شده مشخص شده که برخلاف ادعا‌های اخیر گل زده در بازی رو در رو در خانه حریف ملاک تعیین قهرمان لیگ بیست و یکم نخواهد بود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با نزدیکتر شدن فاصله پرسپولیس و استقلال در صدر جدول بحث چگونگی تعیین تیم قهرمان در صورت هم امتیاز شدن این دو تیم بالا گرفت و مسائل مختلفی مطرح شد تا اینکه سهیل مهدی در برنامه فوتبال برتر هفته قبل اعلام کرد بحث گل در خانه حریف هم مثل بازی‌های پلی‌آف می‌تواند تعیین کننده باشد.

دیروز، اما یکی از خبرگزاری‌ها مدرکی منتشر کرد که این صحبت مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ را زیر سؤال می‌برد. این خبرگزاری به مصوبه جلسه ۲۹/۰۸/۱۴۰۰ دسترسی پیدا کرده که طبق آن، هیچ اشاره‌ای به ملاک قرار دادن گل زده در خانه حریف اشاره نشده است.
در این مصوبه آمده تعیین تیم‌های رده‌بندی مسابقات مختلف آقایان و بانوان ابتدا با امتیاز بیشتر و سپس با نتیجه حاصله از بازی رودرروی دو تیم دارای امتیاز مساوی محاسبه شده و هیچ اشاره‌ای به گل زده در خانه حریف نشده است. در موارد بعدی نیز موضوع تفاضل گل، گل زده و در نهایت انجام یک بازی در زمین بی‌طرف با قوانین حذفی معیار تعیین تیم بالاتر خواهد بود.
گفتنی است سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هفته گذشته در اظهارنظری جنجالی گفته بود: «این مصوبه هیأت رئیسه فدراسیون است و در شروع فصل به باشگاه‌ها و هیأت‌ها ابلاغ شده. در صورتی که شرایط مساوی باشد، برای انتخاب سهمیه قهرمانی، صعود یا سقوط تیم‌ها؛ بعد از شرایط مساوی امتیازات، به سراغ بازی رودررو می‌رویم.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->