پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

فروش خودرو کارکرده با خودرو45

  • کد خبر: ۱۰۸۲۸۵
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
فروش خودرو کارکرده با خودرو45
اگر دلتان نمی‌خواهد ماشین زیر پایتان را ارزان بفروشید و همیشه آن را صحیح و سالم نگه داشته‌اید، نام خودرو 45 را به خاطر بسپارید.

گزارش آگهی

خریدار ماشین دست دوم که هم پولش نقد باشد و هم چانه نزند نایاب است! این جمله را از زبان کسانی می‌شنوید که قصد دارند ماشین خودشان را به قیمت و فوری بفروشند. چون به محض اینکه خریداران متوجه می‌شوند شرایط فروش ماشین پول لازم پیش‌آمده، چانه‌زنی‌های پی‌درپی شروع می‌شود.

این چانه‌زنی گاهی تا حدی پیش می‌رود که خریدار می‌خواهد ماشین دست دوم را به قیمت نصف یا یک سوم ارزش واقعی آن بخرد. فروشنده‌ها معمولاً در این شرایط زیر بار نمی‌روند و باز هم برای پیدا کردن خریدار منصف آگهی فروش خودرو کارکرده را در وب سایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌کنند. این منتشر کردن گاهی منجر به فروش فوری ماشین می‌شود و گاهی فروشنده همان مشتری را هم که داشته از دست می‌دهد و دیگر فروختن فوری ماشین برایش ممکن نیست!

اگر دلتان نمی‌خواهد ماشین زیر پایتان را ارزان بفروشید و همیشه آن را صحیح و سالم نگه داشته‌اید، نام خودرو 45 را به خاطر بسپارید. این مرجع فروش آنی ماشین‌های دست دوم یا کارکرده به شما کمک می‌کند تا ماشین خودتان را به بهترین قیمت به بهترین مشتری بفروشید.

مراحل فروش خودرو کارکرده در خودرو45

فروش خودرو کارکرده با خودرو45

برای فروش آنی خودرو دست دوم خودتان در خودرو 45 آماده هستید؟ مراحلی که باید برای این کار انجام دهید را به طور کلی در ادامه آورده‌ایم تا بتوانید به آسانی و در محیطی امن، فرایند فروش خودرو دست دوم خودتان را از طریق این پلتفرم به صورت آنلاین و در زمان بسیار کوتاه به  سرانجام برسانید.

ثبت درخواست فروش ماشین کارکرده

در قدم اول فروش ماشین دست دوم باید درخواست فروش خودرو را در وب سایت خودرو 45 ثبت کنید. در منوی این وب سایت می‌توانید گزینه فروش خودرو را مشاهده کرده و روی آن کلیک کنید.

بعد از کلیک روی این بخش منویی برایتان باز می‌شود که حاوی اطلاعات مربوط به ماشین است. برای ثبت درخواست فروش آنی ماشین در خودرو 45 باید ابتدا برند ماشین را وارد کنید. بخش بعد مربوط به اطلاعات مدل ماشین است. به عنوان مثال اگر خودروی سواری شما ام وی ‌ام است، باید یکی از مدل‌های ام وی ‌ام 110، ام وی‌ ام هاچبک 315، ام وی ‌ام 530 و... را انتخاب کنید.

مرحله بعد برای نشان دادن سال ساخت ماشین در نظر گرفته شده و با پر کردن این بخش مشخص می‌شود که خودروی شما چه سالی متولد شده است. در بخش بعد منویی به عنوان تریم برایتان باز می‌شود که باید نشان دهید ماشین شما اتوماتیک اسپرت قدیمی است یا جدید. البته این بخش برای بعضی از خودروها مشخص شده و همه فروشنده‌ها نیازی به تکمیل آن ندارند.

در مراحل بعد باید میزان کارکرد ماشین خودتان را بر اساس کیلومترهایی که طی کرده مشخص کنید؛ و با وارد کردن شماره موبایل و انتخاب شهر نشان دهید که ماشین قرار است در کدام شهر به فروش برسد. سپس می‌توانید درخواست خودتان را با تکمیل موافقت‌نامه سایت خودرو 45 تکمیل کرده و فروش آنی خودرو دست دوم را ثبت کنید.

مراجعه به نمایندگی خودرو 45 برای فروش ماشین

در قدم بعدی خودرو 45 قیمت ماشین شما را با توجه داده‌های وارد شده مشخص می‌کند؛ و شرایط آن را برای فروش بر اساس معیارهای ضعیف، متوسط، مطلوب و ایده آل نمایش داده خواهد کرد. در نهایت فروشنده برای تعیین قرار فروش شهر نمایندگی و زمان مراجعه را مشخص می‌کند و کارشناسی و قیمت‌گذاری ماشین در بستری امن و بدون حضور مشتریان پرچانه یا دلال‌های فرصت‌طلب انجام می‌شود.

پرداخت فوری وجه و انتقال سند آنی ماشین دست دوم

فروش خودرو کارکرده با خودرو45

بعد از کارشناسی فنی ماشین و تعیین قیمت نهایی خودرو دست دوم، خودرو 45 برای خرید آن به صورت آنی آماده است. اگر تصمیم به فروش فوری ماشینتان داشته باشید، به راحتی می‌توانید مبلغ تعیین شده برای آن را دریافت کرده و کارهای نقال و انتقال سند را به صورت فوری انجام دهید. این بهترین روش برای فروش خودرو کارکرده است و می‌تواند شما را به یک معامله پرسود برساند.

کسانی که به هر دلیلی از فروش آنی ماشین پشیمان می‌شوند و می‌خواهند ماشین خودشان را به مشتریان دیگر هم نشان دهند، امکان آگهی کردن خودرو دست دوم را در سایت خودرو 45 دارند. با گذاشتن آگهی فروش ماشین کارکرده در خودرو 45 و مشخص بودن شرایط کارشناسی فنی و بدنی خودرو، خریداران می‌توانند از سراسر کشور خودروی شما را مشاهده کرده و برای خرید آن اقدام کنند.

چرا فروش ماشین کارکرده با خودرو45؟

  • خودرو 45 مرجع معتبر معاملات امن خودروهای دست دوم یا کارکرده است.
  • تمام خودروهای این وب سایت کارشناسی شده هستند.
  • خودرو 45 قیمت فروش خودرو را منصفانه تعیین می‌کند.
  • فروش ماشین دست دوم و انتقال سند آن از طریق این وب سایت فوری است.
  • خودرو 45 در تمام شهرهای بزرگ ایران نمایندگی دارد و می‌توانید ماشین را برای کارشناسی در به نمایندگی‌ها ببرید.
  • امکان ثبت درخواست فروش خودرو و تعیین قرار فروش به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت خودرو 45 امکان‌پذیر است.
  • کارشناسی خودرو طبق 145 فاکتور انجام می‌شود و هیچ نقص فنی و بدنی از چشم کارشناسان خودرو 45 دور نمی‌ماند.
  • پرداخت اقساطی، پرداخت با چک و... برای فروشندگان ماشین در خودرو 45 وجود ندارد و می‌توانند کل مبلغ تعیین شده را یکجا دریافت کنند.

https://khodro45.com/sell/

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->