رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ مواد معدنی دنیا است خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو دربازار امروز | ۲۰۷ دوباره میلیاردی شد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح در سایاخودرو

  • کد خبر: ۸۹۸۳۹
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
  • ۴۶
فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح در سایاخودرو
این روزها که تب خرید اقساطی خودرو بسیار داغ است، برخی مجموعه‌ها شرایط ویژه‌ای برای فروش خودروهای ایرانی و خارجی به اقشار متفاوت در نظر گرفته‌اند.

گزارش آگهی

این روزها که تب خرید اقساطی خودرو بسیار داغ است، برخی مجموعه‌ها شرایط ویژه‌ای برای فروش خودروهای ایرانی و خارجی به اقشار متفاوت در نظر گرفته‌اند. فروش اقساطی خودرو به فرهنگیان، کادر درمان، دانشجویان و کارمندان برخی نهادهای دولتی را می‌توان از این موارد نام برد.

اما شاید کمتر مجموعه‌ای باشد که فکری هم برای رفاه حال بازنشستگان داشته باشد، آن هم بازنشستگانی که در تمام طول خدمات ۳۰ ساله خود، امنیت و آرامش را برای ما و خانواده‌هایمان به ارمغان آورده‌اند.

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح، جدیدترین طرحی است که سایاخودرو در دستور کار قرار داده است و به پاس زحمات پاسبانان امنیت و آرامش، برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

اگر شما هم از زمره نیروهای مسلح بازنشسته هستید که برای خود و یا فرزندانتان قصد دارید خودرو تهیه کنید میتوانید از خدمات فروش اقساطی خودرو در سایا خودرو استفاده نمایید، در ادامه به توضیح کامل شرایط و فروش خودرو در سایاخودرو خواهیم گفت.

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح در سایاخودرو

آیا خرید قسطی ماشین به‌صرفه است؟

اگر اندک درکی از وضعیت اقتصادی کشور ما داشته باشید، به خوبی می‌دانید که این جمله معروف "کار امروز را به فردا وامگذار" اساسی‌ترین اصل در داد و ستدهای معمول جامعه است!

هرچه را که قصد خرید دارید، همین امروز برایش اقدام کنید، چون بازار کلیه اقلام خوراکی، لوازم خانگی، خانه، ماشین ، باغ و ... تحت تاثیر مولفه‌های باربط و بی ربط زیادی دستخوش نوسان می‌شود.

فرقی نمی‌کند که قصد خرید یک پالتو داشته باشید یا یک ماشین! هیچ تضمینی نیست که یک هفته دیگر، یک ماه دیگر و یا یکسال دیگر قیمت آن ثابت بماند! در چنین اوضاعی آیا به نظرتان، انتظار کشیدن برای جمع کردن سرمایه و خرید کالا، ملک یا وسیله مورد نظر منطقی است؟! مسلما خیر!

خب! در چنین شرایطی چه باید کرد؟ قید خرید همه چیز را زد؟ زندگی را در حالت فریز شده نگاه داریم؟ هیچ پیشرفتی را در زندگی حس نکنیم و همه آرزوهایمان را در دلمان بکشیم؟ این هم شدنی نیست. بنابراین تنها یک راه می‌ماند: خرید اقساطی.

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح، یکی از راه‌حل‌هایی است که پیش پای شما قرار دارد تا اکنون که فرصت بیشتری برای فراغت دارید، گرفتار وسایل نقلیه عمومی نشوید، آخر هفته‌های آرامش‌بخشی داشته باشید و سطح زندگی خود را ارتقا دهید.

کدام مجموعه‌ها طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح را ارایه می‌دهند؟

فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح در سایاخودرو

خودتان هم به خوبی می‌دانید که تعداد موسساتی که ارایه دهنده طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح باشند، از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است. اگر به دنبال دلیلش هستید هم باید گفت، موسسات غیرمجازی که با جملات زیبا و جذاب، تلاش می‌کنند تا بخشی از مردم غیرآگاه را فریب دهند و جیب کوچک آن‌ها را کوچک‌تر کنند و در ازای وعده فروش خودرو، اندک سرمایه آن‌ها را چپاول کنند، هرگز خطر نمی‌کنند که با نیروهای نظامی و انتظامی خودشان را درگیر کنند! 

چون می‌دانند که سال‌‌ها کار کردن در سطوح مختلف امنیتی، بازنشستگان نیروهای مسلح را انسان‌هایی باهوش، دقیق و ریزبین بار آورده است. به همین دلیل ترجیح می‌دهند خیلی در معرض دید نباشند و شما اگر در تمام صفحات وب به دنبال طرح‌های فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح بگردید، نهایت نام دو یا سه مرکز مجاز و خوشنام را پیدا می‌کنید که برای رفاه حال این قشر ارجمند، اقدام به فروش قسطی خودرو می‌کنند.

یکی از این معدود مجموعه‌های معتبر که سالهاست در بازار خودرو شناخته شده است و طرح‌های شگفت‌انگیز آن هموطنان سراسر کشور را مشتری ثابت این مجموعه کرده است، سایا خودرو نام دارد.

سایاخودرو طرح‌های فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح را با شرایطی ویژه عرضه می‌کند.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح چیست؟

در ادامه به مزایا و خدماتی که سایا خودرو برای بازنشستگان نیروهای مسلح در نظر گرفته است، می‌پردازیم:

  • تحویل فوری خودرو

تحویل فوری خودرو از آن عبارات پرطرفدار است که تقریبا همه موسسات فروش خودرو، قولش را می‌دهند، اما در عمل، درصد کمی از این مراکز به این وعده عمل می‌کنند! همین بدعهدی‌ها هم سبب شده است که برخی افراد کلا قید خرید قسطی ماشین را بزنند. اما طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح توسط سایاخودرو  با تحویل فوری و آنی همراه خواهد بود و از این بابت مطمئن باشید. سابقه معاملات این مجموعه و میزان رضایت مشتریان، سندی بر این ادعاست.

  • تنظیم قرارداد با نظر خریدار

یکی از مهم‌ترین مفاد قرارداد، میزان مبلغ پرداخت اقساط و بازه زمانی بازپرداخت است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اگر با سایا خودرو وارد معامله شوید، این بندها با رای و نظر شما تنظیم خواهد شد. بله! درست شنیدید. شما مشخص می‌کنید که ماهی چقدر بپردازید و پرداخت اقساط شما چه مدت طول بکشد.

سایاخودرو این امتیاز را به شما داده است تا به راحتی صاحب خودرو شوید و معیشت شما تحت تاثیر پرداختی‌های ماهانه شما قرار نگیرد. آرامش خانواده شما از همه‌چیز مهم‌تر است و مدیران فروش مجموعه سایا خودرو این را به درستی درک کرده‌اند.

  • ثبت سند به نام خریدار

چه چیز از این بهتر که یک خودرو را قسطی بخرید، اما سندش به نام شما باشد؟! هیجان‌انگیز است مگرنه؟! خب! خوشحال باشید. چراکه سایاخودرو در طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسل،  پس از انجام امور معمول اداری نظیر تعویض پلاک و موارد این چنینی، سند خودرو را به نام شما خواهد زد!

  • خرید قسطی ماشین با سرمایه کم

اصلا نگران نباشید اگر جدیدا یک معامله بزرگ کرده‌اید و دستتان خالی است. اگر قصد خرید اقساطی خودرو دارید، روی سایا خودرو حساب کنید. با هر میزان سرمایه‌ای می‌توانید در طرح‌های فروش اقساطی پارس TU5، دنا پلاس، شاهین، ساینا، کوییک و به‌طور کلی هر خودرویی از تولیدات داخل که علاقمندش هستید، شرکت کنید.

  • دریافت مشاوره رایگان پیش از خرید

گاهی اوقات دریافت مشاوره و راهنمایی از یک نفر که کارشناس است، پیش از خرید بسیار می‌تواند راهگشا باشد. کارشناسان سایاخودرو در طرح فروش اقساطی خودرو به بازنشستگان نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا شما را راهنمایی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ن ق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
1
انقدر میکشن روش پشیمون میکنید
جاوید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
0
دروغه و سر کار یه شک نکنید
همدمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
1
باسلام محضر همکاران بازنشسته نیروهای لشکری.همکاران گرامی ایا فروش اقساطی شرکت سایا خودرو صحیح میباشد ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
نجیبه اسناعیل پور
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
0
خیلی مزخرف هستین بعد از نیم ساعت انتظارپشت خط وفتی نوبتم شد بوق اشغال زد
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
0
1
باعرض سلام مسولان سایا خودرو در مورد بازنشستگان نیروهای مسلح چی فکر کردند بابا ما حقوق بگیر نجومی نیستیم ضمنا یه ۲۰۶ ماهی ۱۲ میلیون و ۸۰ پیش ۲۴ ماهه میشود ۳۷۰ میلیون خجالت داره والله
مراد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
0
1
دوبار تماس گرفتم هربار 20نفر در انظار ماندم به مرحله آخر میبایست وصل شوم خاموش وقطع میگردید ....ف فصلی که نیکوست از بهارش پیداست
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
2
اصلان زنگ نزنید سر کاری همش پشت خط میمونید آخرش هم قطع میشه
رحیم اقتداری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
0
سلام،فروش خودروی باقیمت بازاره یا کارخونه؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
0
سلام دو روز پیش حدود 8 دقیقه پشت خط بودم بعد از وصل شدن قطع شده تو صفحه ی اینستاگرام شون معترض شدم عذر خواهی کردن شماره گرفتن، فرداش خودشون تماس گرفتن حرف زدم باهاشون یک سوم قیمت ماشین رو دریافت میکنن با اقساط 24 ماهه البته اگهیشون گفته 60 ماهه ولی میگن فعلا مطلبی به ما اطلاع ندادن وروش اقساط همون 24 ماهه ماشین تیبا 170 میلیون تومن دارن وپژو206 مبلغش 240 میلیون ماشین یک روزه تحویل میدن با سند بنام خریدار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۷
0
0
دوبار یه خانم جواب داد بعد نیم ساعت تا میگفتی سلام قطع میکرد
ناشناس
Japan
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۷
1
0
ای هاوارد به خاطر رضای خدا به فکر معیشت بازنشسته های نیروی مسلح باشید اینها ۸سال جلوی دشمن گرفتند خواب زندگی‌شان خراب شد تا شما راحت بخوابید العان کسی بفکرشان نیست انتظار دارید باران هم بیاید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰
0
0
آی دادوبیداد؛امان ازنداری؛آخه من بازنشسته نظامی که حقوقم به۵م نمیرسه؛چطورماهی۱۲م باپیش۸۰م (البته ۲۴ماهه!^چون۶۰ماهه ندارن!) آخه مجبورید چاخان بکنین و یا وعده الکی بدید!؟؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۷
0
1
زمان ثبت نام خودرو برای جانبازان و ایثار گران از کی شروع میشه و تا کی فرصت داره؟
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
0
0
با سلام من بازنشسته نیروهای مسلح هستم جمع کل دریافتی من ماهیانه هفت ونیم میلیونه با این شرایط آسان که گذاشتین چطور هر ماه ۱۲ میلیون تومان پرداخت کنم.با سپاس فراوان.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
0
1
آقا پن زنگ زدم میگن ۱۲۰تومن پیش پرداخت اقساط ماهی ۱۶ میلیون آخه شما که میدونی حقوق یه بازنشسته به این حرفا نمیخوره چرا مردمو سر کار میذارین
علی بندری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۴
0
2
ازاینکه باما شوخی میکنید کمال تشکررادارم مگرما نماینده مجلس هستیم باهشت میلیون حقوق اگریک سال چیزی نخوریم ونخریم بازهم می تونیم قسط بدیم ازاینکه به فکرارتشی ها هستید مخصوصا بازنشسته ها کمال تشکررادارم اگردوچرخه باشدشایدبتونیم قسط بدیم!!!!!!!
گرفتار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
3
از بس دروغ گفتید وعده سرخرمن دادید گول زدید خسته نشدید ؟؟ کاش چوب خدا برای بعضی ها درجا بود ولی چون دین ما به خاطی وعده بعد میده و قانون هم که نداریم وضع میشه اینکه هست . چه بد زمانه زندگی میکنم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
مواطب باشیدفریب این حرفارانخوریدتااخرعمرتان بایدقسط پرداخت کنید.بااین خودروهای بیکیفت تازه اگرقاتل جان خود خانواده نشد همش دروع ریاگاری امیدوارم هرچه خاک شهید سلیمانی دیگر شهداعزیز..صدبرابرش بریز ندروی بعضي ازمسئولين بی خواصیت
‌سید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۱
0
3
سلام اگه مدت اقساط ۶۰ ماهه بود میشد بخری ولی با شرایطی که گذاشتن تو خواب هم نمیشه ثبت نام کنی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
1
ایناهم کیسه دوختن جیب بازنشسته هارو خالی کنن ...
آخه با این ارقام و سود بالا بعد اسمشو میزارید خدمت...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
0
1
شما را به جان عزیزانتون نمک روی زخم ما نریزید به اندازه کافی غمگین هستیم.
سیامک
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
2
این کاز شما به سخره گرفتن قشر مدافع کشور هست بااین کار هم دشمن به ارزوش میرسد و هم در روحیه دیگر ان اثر سویی دارد اگر زمان شیخ حسن بود حرفی نبود(دولت سرتا پا ضدوطن) و ایادی همان بی وطنان اینکاراکرده اند
یا مهدی ادرکنی
Austria
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
0
1
سلام علیکم
مگر بازنشسته های نیروهای مسلح چقدر حقوق می‌گیرند
با حقوق شش میلیون تومان چطور میتونیم ماهانه ده میلیون قسط بدیم اینکه خدمات نیست واقعا نمک پاشیدن روی زخم بازنشستگان بزرگوار هست. بهترین خدمت اینه که قیمت کارخانه بفروشند به بازنشستگان
دیر می‌فهمیم بازنشستگان سرمایه های این ملت بودند و هستند
قیمت کارخانه منصفانه هست
اکبر
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۶
0
1
توروخدا دستمون ندارید ماسی سال نگهبان کرزای مملکت بودیم الان با کلی جاروجنجال که ای حقوقها متناسب سازی کردیم اول که سال قبلدنصف ونیم انجام دادند تازه حقوق شده ۷ملیون چطور ما اقساط گزاف بدیم ما سی سال کارکردی اما نمایندگان ما درمجلس از روز اول ۲۰۰ ملیون بعد سی ملیون بعضی تهران خانه دارند اما ازخانه مجلس بگفته خودشون این درآمد هفته اول هفته دوم خودرو داگلاس با قیمت کارخانه با وام صفر درصد البته ایران‌خودرو و سایپا این بذل بخشش ها برای این که به ما ملت هرقیمتی خواستند بفروشند پیت حلبی قاتل جادها پراید ده ملیونی شد دویست ملیون معجزه نیست قیمت پراید شد قیمت بنز توانمان ماشالله به زحمت شما مسولین زحمت کش خداوند هرطورمصلحت خودش هست جزاشون بده امین یارب العالمین
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
0
1
ما دولت خوبی داریم الان یارانه زیاد کردن میرم یه ماشین قسطی میخرم
ل ع
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
0
1
با حقوق ۴ الی ۵ میلیونی چقدر خنده داره این قیمتها'جالبه واضح تو گوگل سرچ کنی این قیمتها واین سود کلان رو نوشته'
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۴
0
0
باسلام .من بازنشسته وظیفه ناجاهستم .باماهی ۳میلیون وبدون پیش پرداخت چه خودروی ارزان قیمتی میتوانم ازشما خریداری نمایم؟ممنون
حقی
Canada
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۱
0
1
شما را به اون خدا اگر اعتقاد دارید نمک روی زخم ما نریزید آخه مگر چقدر حقوق می‌گیریم که ماهی حدود نه میلیون تومان قسط پرداخت کنیم اگر راست میگید و دلسوز ما هستید به قیمت کارخانه به ما واگذار کنید.
جهانبخش کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
سلام دوست عزیز پیش پرداخت چقدر می خواد با اقساد ماهی پنج میلیون تومان یک خودرا ایران خودرویی بخریم
Hoseinmeschian
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
0
0
بهتر است از خودروهای دنا باشد
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
2
به نظر من اینقدر فدا کاری نکنید به همون دلال بفروشید ماهم خدایی داریم و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۲
0
1
درود بر عدالت... واقعا تاسف
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
0
1
بله مثل عطر گل یاس یا مهرگان یا چیزای دیگه شما گفتین مام باور کردیم
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
1
در۹۸وانت بار خرید میکردم که نشود ۲۷ملیون..؟کفتم بعد عید ارزان میشه ۳تومان کم داشتم یهو بعد عید شد ۱۵۰ملیون ..ما کفتم
روحانی میره رئیسی میاید کمی ارزانی میشه جناب رئیسی آمد ۷برابر گرانترشده پس کی درست میشه اگر تحریم است خودرو وارد کنید تا مردم به ماشین ارزان دسترسی داشته باشیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
0
0
باسلام.من وظیفه جانبازوبازنشسته ناجا نیروهای مسلح باحقوق ماهی هفت میلیون تومان میباشم.آیا میتوانم خودرویی سواری باقیمت مناسب ازسایا خودرو اقساطی خرید کنم.ممنون
لطفأراهنمایی بفرمایید.باتشکر
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
1
من بزار برم یک قرقره نخ اول بگیرم که بتونم ماشینو بکشم چون فقط از این ماشینا میشه خرید توی ایران ما
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
0
سلام من جانباز هست با ماهی 4نیم میلیون میگیرم ایا میشه یه ماشین بخرم یا ن
هیبت اله اسدی خشکرودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
0
1
با توجه به اینکه اینجانب درسن ۱۷ سالگی باسن کم درمنطقه ودرتیپ عملیاتی وهمیشه خط شکن بوده ایم والان با کلی وام توانسته ام یک خودرو پیکان ۸۳ بخرم درصورتیکه کمترین کاسب از فامیل های دورونزدیک دارای خودر پژو وبلاتر هستند وما همیشه با حسرت وسلامت وسرزنش این آن زندگی کنیم آیا انصاف است.بخدا برای مردن خوبیم فقط .از مسئولین عاجزانه تقامندیم ازاین بیشتر نگذارید شرمنده خانواده خود باشیم.
تیمورگنجی بازنشسته ارتش
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۲
0
0
باسلام من چگونه میتوانم از شرایط خرید خودرو ونوع خودرو واقسام مطلع شوم آیا خودرو که فعلی پژو مدل ۹۰ را من را بقیمت کار شناسی ازمن خریداری می‌شود ّه عنوان پول پیش
پرویز
Netherlands (Kingdom of the)
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۸
0
0
خدایی اسم خودتون رو گذاشتین انسان؟
بهزاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۹
0
0
وقتی نگاه میکنم ۳۰ سال شب نخوابی استرس منطقه جنگی حاصلش شد هیچ که الان هم مسخره سایپا و ایران خودرو بشیم آخه با کدوم حقوق مگر من چقدر حقوق میگیرم والله حصرت یک پراید هم موند تو دلمان شرمنده زن و بچه شدیم خواهشنا کم دروِغ بگید کشورهای اروپایی مرفع ترین قشر جامعه نیروهای مسلح فرهنگیان و قضاته در این بر عکس شده
رحیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
0
0
با سلام متاسفانه شرکتهای لیزینگ هم فهمیدن که ما ارتشیها هیچ پشتوانه ای نداریم دارن دستمون میندازن خدای این چه شگردی .....
مظلومان و حسرت به ماشین
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
0
0
با سلام و خسته نباشید خیلی خیلی مارو چی فرض کردن داخل عمرمون داخل یکبار دعوت با خانواده یک رستوران تنهایی از طرف نظام نشدیم با بن و غیره بدن ، اما خودتونم می‌شناسید ازاین نظامیانی هستن که ماشین و غیره بهشون جلوتر با خانه با وام کد 62 یک میلیارد و سیصد میلیون میدن وتمام امکانات زیاد بهشون همیشه میدن و.....، اما ما نظامیان دیگر که با بعضی ها فرق داریم با سند کامل میگن بیارید تا وام کد 62 جهت خریدخانه با 300ملیون برای خنده بهمون میدن اونم بعداز چند سال پول بی ارزش میشه و دیگه ماشین پیشکششون . بعد نمیدانم خدایی نکرده جنگ شد مشخص میشه کی میره دفاع کنه ،بازم ما نفر اول هستیم میریم بی منت ماهم خدایی داریم، وقتی ندادین چیزی حرفشو الکی نزنین ، که ما دلمون خونین هستش بدین ازما بهترون
علیرضا عموجانی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
0
0
خریدخودروصفریا کارکرده وبدونضامن وقسط بلندمدت وماهانه متوسط
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
0
0
حالا ی چندتا ازمابهترون نشستن واین طرح گذاشتن که پولا بالا بکشن بعدش هم جیم فنگ بشن مثل بقیه که خوردن ورفتن اخه کی به کیه هرکس هرکاری دلش میخادمیکنه کسی هم پاسخگونیست حالا هی ملت باید تجمع کنن که بله پولامون بردن خوردن هشت توجنگ بودم مجروح شدم جانبازم ی مترزمین هم نگرفتم وام مسکن هم خودرو پیش کش خودتون زجرمیکشیم تا بمیریم خدابزرگه
عبدالجلیل اونق
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۳۱
0
0
میشه صحبت کنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->