اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

مشهد؛ پیشرو در گردشگری سلامت

  • کد خبر: ۱۰۹۵۷۴
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
مشهد؛ پیشرو در گردشگری سلامت
رئیس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امورخارجه گفت: کلان شهر مشهد در حوزه دیپلماسی سلامت و ارائه خدمات در این عرصه در میان شهر‌های ایران پیشرو و سرآمد است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امورخارجه گفت: کلان شهر مشهد در حوزه دیپلماسی سلامت و ارائه خدمات در این عرصه در میان شهر‌های ایران پیشرو و سرآمد است.

به گزارش وبدا، محمد بهشتی منفرد، در گردهمایی بین المللی ارتقای ارتباطات علمی و گردشگری که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، افزود:طبق اسناد و اطلاعات موجود هم اکنون در مشهد امکان معالجه و درمان هر نوع بیماری وجود دارد.

او گفت: طی سال گذشته بسیاری از سفیران کشور‌های مختلف در مشهد از امکانات و خدمات پزشکی و درمانی بازدید کردند که خود نشان از جایگاه این کلانشهر در حوزه گردشگری سلامت دارد. استاندار خراسان رضوی نیز گفت: خراسان رضوی از ظرفیت‌های علمی و درمانی زیادی برخوردار است و با این ظرفیت‌ها زمینه برای همکاری‌های فراوان با کشور‌ها و مردمان آن‌ها فراهم می‌شود.

یعقوبعلی نظری گفت: امکانات درمانی و ظرفیت خدمت رسانی به بیماران نیز در شهر مشهد با کیفیت خوبی فراهم است. ضمن اینکه ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی فراوانی نیز در کنار این خدمات وجود دارد. همچنین بیشترین هتل‌ها و ظرفیت‌های اقامتی کشور در مشهد قرار دارد که زمینه ساز میزبانی مطلوب است.

رتبه شانزدهم تولید دانش در جهان برای ایران

معاون پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز گفت: ایران از نظر تولید دانش در منطقه جایگاه قابل قبولی دارد و در این زمینه از سال۲۰۱۰ در منطقه جایگاه اول و در جهان رتبه شانزدهم را داراست.
یونس پناهی افزود: امروزه علاوه بر تولید دانش و تحقیقات، به دنبال این هستیم که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیاز‌های اجتماعی حوزه سلامت را تأمین کنند.

نقش برجسته دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای درمان کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان دومین دانشگاه بزرگ کشور در عرصه سلامت، نقش پررنگی در مهار بحران کرونا ایفا کرد و یکی از مراکز موفق در این زمینه بود.

محمدعلی کیانی اظهار کرد: ارتباط میان کشور‌ها در موضوع‌های علمی و پژوهشی از ملزومات بوده و مبحث علم و دیپلماسی امری دوطرفه است. کرونا ثابت کرد که علم تا چه میزان می‌تواند به حل مشکل کشور‌ها در مقابله با بحران کمک کند.

آغازبه کار نمایشگاه عرضه محصولات دانش بنیان حوزه سلامت در مشهد

هم زمان با برگزاری گردهمایی سفیران و دیپلمات‌های کشور‌های آسیایی و اروپایی که با حضور مسئولان اکو، یونسکو، یونیسف، سازمان بهداشت جهانی و چند نهاد بین المللی دیگر در تالار شهیدسلیمانی مجتمع شهدای سلامت مشهد در حال برگزاری است، نمایشگاه عرضه محصولات دانش بنیان سلامت در تالار شیرین این مجتمع آغازبه کار کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->