یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

۴۰۰ هزار یورو از انتقال صیادمنش درجیب استقلال

  • کد خبر: ۱۰۹۶۴۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
۴۰۰ هزار یورو از انتقال صیادمنش درجیب استقلال
با انتقال قطعی الهیار صیادمنش به تیم هال سیتی انگلیس مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه استقلال واریز خواهد شد. این توافق میان باشگاه استقلال و فنرباغچه انجام شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، انتقال قطعی الهیار صیاد منش از تیم فنرباغچه ترکیه به تیم هال سیتی انگلیس سود قابل توجهی برای باشگاه استقلال به همراه خواهد آورد. طبق توافقی که انجام شده باشگاه استقلال ۲۰ درصد از حق انتقال قطعی صیادمنش از فنرباغچه ترکیه به تیم‌های دیگر را صاحب می‌شود که حالا با انتقال این بازیکن به تیم انگلیسی سهم ۲۰ درصد استقلال نیز محاسبه شده و قرار است ۴۰۰ هزار دلار به حساب باشگاه استقلال واریز شود. البته اینکه مبلغ فوق چگونه در اختیار باشگاه استقلال قرار می‌گیرد و با توجه به شرایط موجود این پول چگونه به دست استقلالی‌ها خواهد رسید خود سوالی است که مدیران باشگاه استقلال باید به آن پاسخ دهند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->