تصاویری از زد و خورد شدید در پارلمان ترکیه+ فیلم پزشکیان: الان زمان شعار دادن نیست کاخ سفید: در ۶ ماه آینده بر رفتار‌های ایران تمرکز داریم هر هفته ۳۸ هزار نفر مخاطب خطبه‌های نمازجمعه مشهد هستند | فعالیت ۵۳ پایگاه اقامه نمازجمعه در خراسان‌رضوی رئیس شورای سیاست‌گذاری نماز جمعه کشور: نماز جمعه مشهد، یک آوردگاه ملی است واکنش پزشکیان به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا ظریف آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم را تشریح کرد واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد
سرخط خبرها

ماموریت رئیسی به وزارت خارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا| پول خرید گندم از کشاورزان به‌موقع پرداخت شود

  • کد خبر: ۱۱۰۰۶۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
ماموریت رئیسی به وزارت خارجه برای رفع مشکل آلودگی هوا| پول خرید گندم از کشاورزان به‌موقع پرداخت شود
رئیس‌جمهور با اشاره به افزایش آلودگی هوا، سلامتی مردم را موضوعی حیاتی عنوان کرد و گفت: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند؛ از رئیس محیط‌زیست و وزیر خارجه می‌خواهم بدون فوت وقت در مذاکره با کشور‌های همسایه که منشا این آلاینده‌ها هستند، موضوع را حل و فصل کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با تسلیت ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)، اجرای عدالت و مبارزه با فساد را از مهم‌ترین آموزه‌ها‌ی رئیس مذهب شیعه دانست و همه دولت‌مردان را به تأسی از آن حضرت دعوت کرد.

وی گفت: همه خوبی‌ها در عرصه اندیشه، اخلاق و رفتار در پرتو امام عادل شکل می‌گیرد و همه خدمتگزاران مردم باید جلوه این ولایت حقه را با اجرای عدالت نمایان کنند.

رئیس جمهور در ادامه سخنانش بر لزوم پرداخت به‌موقع پول خرید گندم از کشاورزان تأکید کرد و افزود: کشاورزان عزیز با تلاش خود امنیت غذایی کشور را تامین می‌کنند و دولت هم به وظیفه خود در خرید تضمینی و پرداخت به موقع آن عمل می‌کند.

وی «هوای پاک» را از حقوق مردم برشمرد و با اشاره به افزایش آلودگی هوا در استان‌های مختلف کشور، اظهار داشت: سلامتی مردم موضوعی حیاتی و آلودگی هوا برای مردم غیرقابل تحمل است.

آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: مردم نمی‌توانند هر روز شاهد چنین وضعیتی باشند و انتظار دارند دولت با جدیت موضوع را پیگیری کند.

رئیس‌جمهور بر همین اساس به رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و وزیر امور خارجه مأموریت داد بدون فوت وقت، در ارتباط و سفر به کشور‌های همسایه که مبدأ و منشأ آلاینده‌ها هستند، موضوع را از طریق مذاکره با آن‌ها حل و فصل کنند.

آیت‌الله رئیسی در بخش پایانی سخنانش افزایش کمک ودیعه مسکن را اقدامی در راستای حفظ توان مالی مردم دانست و با قدردانی از شورای پول و اعتبار برای این تصمیم، بر اتخاذ تصمیمات مشابه در حوزه‌های دیگر تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->