جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت
سرخط خبرها

سرنوشت ماندن شهرخودرو در لیگ دردستان گل محمدی

  • کد خبر: ۱۱۰۱۲۴
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
سرنوشت ماندن شهرخودرو در لیگ دردستان گل محمدی
یحیی گل محمدی که روزگاری سکان هدایت شهر خودرو را در دست داشت حالا در وضعیتی است که سرنوشت سقوط باشگاه سابقش به لیگ پایین‌تر را در دست دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از قطعی شدن سقوط تیم فجر سپاسی به لیگ یک حالا این سوال مطرح است که از میان تیم‌های شهرخودرو و نفت مسجد سلیمان چه تیمی به لیگ یک سقوط می‌کند؟! مسجد سلیمانی‌ها بعد از تساوی خانگی مقابل صنعت نفت آبادان در خطر بیشتری قرار گرفته‌اند و اگر تیم شهر خودرو بتواند در دو بازی آتی مقابل پرسپولیس و فولاد به برتری برسد و نفت مسجد سلیمان نیز در بازی هفته آخر مقابل استقلال شکست بخورد، به طور قطع در لیگ برتر خواهد ماند. در واقع حضور دوباره نماینده شهر مشهد در لیگ برتر وابسته به پیروزی استقلال دربازی آخر مقابل نفت مسجد سلیمان هم هست، اما بدون شک سهم یحیی گل محمدی، سرمربی سابق شهر خودرو که باید یکشنبه هفته آینده مقابل تیم سابقش قرار بگیرد نیز در ماندن مشهدی‌ها در لیگ برتر کم نخواهد بود. گل محمدی در این فصل جام قهرمانی لیگ برتر را از دست داده است و با توجه به قطعی نبودن حضور این باشگاه در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا عملا دست یابی به رتبه دوم جدول بی اهمیت جلوه می‌کند؛ بنابراین اگر یحیی مقابل شهر خودرو اندکی با ملاطفت بازی کند، تیم سابقش شانس بسیاری برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت. البته سرمربی سرخ‌ها درباره استراتژی‌اش در بازی آخر هیچ صحبتی به میان نیاورده و این روز‌ها سخت مشغول رتق و فتق نقل و انتقالات است، اما تردیدی نیست گل محمدی اکنون شیشه عمر تیمی را در دست دارد که روزگاری باعث و بانی پرتابش به سمت پرسپولیس بود.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->