پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد
سرخط خبرها

سکوت یک دقیقه ای ملی پوشان بسکتبال به یاد جانباختگان «متروپل»+ویدئو

  • کد خبر: ۱۱۰۳۸۸
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
سکوت یک دقیقه ای ملی پوشان بسکتبال به یاد جانباختگان «متروپل»+ویدئو
حامد حدادی کاپیتان اهوازی تیم ملی به نیابت از دیگر ملی پوشان بسکتبال به مردم ایران تسلیت گفت.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال که دیدار‌های پنجره سوم انتخابی جام جهانی را در پیش دارد از امروز شنبه اردوی آماده سازی خود را آغاز کرد.
جلسه نخست این مرحله از تمرینات با یک دقیقه سکوت به احترام جانباختگان سانحه ساختمان مترو پل آبادان و تسلیت کادر فنی و ملی پوشان به مردم آبادان آغاز شد.
حامد حدادی کاپیتان اهوازی تیم ملی هم در ابتدای تمرینات گفت:من از طرف تیم ملی بسکتبال این واقعه ناراحت کننده را به خانواده این عزیزان؛ مردم خوب آبادان، خوزستان و کل ایران تسلیت می‌گوییم و امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.
این نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال است که زیر نظر سعید ارمغانی سرمربی جدید تیم ملی برگزار شد. با نظر این مربی و همکارانش در کادر فنی، ۲۱ بازیکن به این مرحله از تمرینات دعوت شده اند.
سجاد مشایخی، سینا واحدی، رسول مظفری، احسان دلیرزهان، بهنام بخچالی، نوید رضایی فر، نوید خواجه زاده، امیر طاهرخانی، محمد جمشیدی، امیرحسین یازرلو، متین آقاجانپور، سجاد پذیرفته، آرمان زنگنه، جلال آقامیری، محمد یوسف وند، مسعود سلیمانی، حامد حدادی، ارسلان کاظمی، سالار منجی، محمد حسن زاده و آرون گرامی پور بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.
تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۱۰ تیرماه به مصاف قراقستان می‌رود و در تاریخ ۱۳ تیرماه مهمان سوریه خواهد بود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->