نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

حسینی: شهرخودرو در لیگ برتر یتیم بود

  • کد خبر: ۱۱۰۹۵۱
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
حسینی: شهرخودرو در لیگ برتر یتیم بود
مدافع جوان تیم شهرخودرو در خصوص وضعیت تیم شهرخودرو در لیگ برتر افشاگری کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، احسان حسینی در خصوص فصلی که با سقوط شهرخودرو به پایان رسید، اظهار کرد: از سلسله اتفاقاتی که در این فصل برای شهرخودرو رخ داد، می‌توان کتاب نوشت. واقعا پر از اتفاقات تلخ بود این فصل و جز غم چیزی برای ما و فوتبال خراسان نداشت.

وی در خصوص حواشی ابتدای فصل گفت: ابتدا همه چیز خوب شروع شد و زیر نظر رضا مهاجری تمرینات را استارت زدیم و روند جذب بازیکن هم آغاز شد، اما اتفاقاتی که در همان ابتدای فصل رخ داد ضربه و شوک بدی به تیم وارد کرد.

حسینی تصریح کرد: ایجاد تغییر در قرارداد برخی از بازیکنان در همان ابتدای فصل باعث شد تا تعدادی از خرید‌های شهرخودرو مشهد را ترک کنند، در ادامه پنجره بسته شد و نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و با ۱۳ بازیکن به مصاف آلومینیوم اراک رفتیم. برخی مدیران وقت تیم، در آن برهه حرکاتی کردند که باعث شد تیم از روز اول درگیر حواشی ریز و درشت شود. اختلافات بین باشگاه و مسئولان استانی هم مزید برعلت شد تا آتش، تیم را ویران کند.

مدافع جوان لیگ برتری گفت: بدقولی پشت بدقولی سبب شد تا در نهایت بازی با مس رفسنجان در هفته دوم را تحریم کنیم و اعتصاب کردیم. البته که نرفتن سر بازی با مس، اشتباه ما بود. در ادامه میثاقیان جای مهاجری را گرفت و هرچند که میثاقیان مربی بزرگی است، اما تیم با تغییر و تحولات مریض شد و دیدیم که واقعا در ادامه مسیر با شوک‌های ریز و درشت ناک‌اوت شدیم.

حسینی در خصوص کوچ شهرخودرو به تهران گفت: این هم از عجایب لیگ برتر بود، از یکی از کلانشهر‌های ایران به تهران بروید، چون در شهری که ۲ استادیوم عالی دارد، زمین تمرین و بازی برای شهرخودرو نبود. این مسائل فکر می‌کنم علاوه بر مشکلات مالی باشگاه، به ارتباط بد و اختلافات میان مالک شهرخودرو و مسئولان مشهدی برمی‌گشت. اصلی‌ترین دلیل سقوط هم همین اختلافات بود، زیرا شرایط را به شکلی پیش برد که تیم ما یتیم شد.

مدافع شهرخودرو گفت: دیگر تیم‌های لیگ برتری توانستند از ورزشگاه امام رضا (ع) استفاده کنند، اما شهرخودرو نه. حیف شد واقعا می‌شد فصل خوبی را پشت سر بگذاریم، اما با اتفاقاتی که رخ داد از لیگ برتر سقوط کردیم. حداقلی‌ترین توقع از مسئولان خراسان رضوی و مشهد حمایت از تیم در نیم‌فصل دوم بود، زمانی که ما در کورس بقا بودیم، ورزشگاهی برای ما به هر دلیلی وجود نداشت، اما از رقبای مستقیم ما به راحتی میزبانی می‌کردند.

حسینی در خصوص عملکرد داوود سیدعباسی و کادرش گفت: سیدعباسی تلاش زیادی کرد تا تیم را نگه دارد. رفته‌رفته با حضورش بهتر و بهتر شدیم، اما نتایجی که لایقش بودیم را به دست نیاوردیم. ماشینی بودیم که فقط ۲ چرخش کار می‌کرد. غیرت و تلاش بازیکنان، کادرفنی، تیم پزشکی و تدارکات تیم واقعا مثال‌زدنی بود، اما بقیه چرخ‌های ماشین شهرخودرو پنچر بود. از حق نگذریم برخی از مدیران و عوامل اجرایی تیم هم تمام تلاش خود را کردند، اما از آنجایی که مشکلات زیادی داشتیم و واقعا تیم ما یتیم بود، تلاش آن‌ها هم کارساز نشد.

وی در خصوص دریافتی بازیکنان شهرخودرو در لیگ برتر گفت: ارزانترین تیم لیگ بودیم و برای مثال بازیکن فیکس با قراردادی حدودا ۱۵۰ میلیونی بازی کرد، اما میزان دریافتی تیم ما تنها ۳۰ درصد است. اکثر بازیکنان مثل من فقط ۳۰ درصد از پولشان را گرفته‌اند. مگر می‌شود با چنین وضعیتی تیم در لیگ باقی بماند؟ بازیکن خانواده دارد، در همین کشور با این تورم زندگی می‌کند، اما پولی نگرفته و شرمنده خانواده‌اش شده‌است.

وی افزود: واقعا تیم همت کرد که تا روز آخر در لیگ برتر شانس بقا داشت، وگرنه با این وضعیتی که داشتیم باید در همان نیم‌فصل نخست سقوطمان به لیگ یک قطعی می‌شد. الان یک کفش استوک ساده بالای ۵ میلیون قیمت دارد و خیلی از بازیکنان شهرخودرو مثل من فقط ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند. به طلب این فصل، طلب فصل قبل را هم اضافه کنید.

حسینی گفت: بچه‌های ما با دست خالی عید و تعطیلات لیگ به شهرهایشان رفتند و جلوی خانواده‌هایمان شرمنده شدیم. با این همه مشکل چگونه می‌توانستیم روی فوتبال تمرکز کنیم؟

حسینی با اشاره به دیگر مشکلات شهرخودرو گفت: وقتی به تهران آمدیم تا ۲، ۳ ماه حتی پزشک کاربلدی در کنار خود نداشتیم و بار تیم روی ماساژور و تدارکات تیم بود. در این فصل یک روز خوش هم نداشتیم و حیف که تلاشمان به ثمر ننشست. یک نیم‌فصل یک تیم لیگ برتری درگیر این بود که به چه نامی صدایش بزنند. شهرخودرو یا پدیده بودن مهم بود یا فراهم کردن امکانات برای بازیکنان و تیم تا در لیگ بمانیم؟ چه فرقی داشت اسم تیم چه باشد وقتی نه امکاناتی فراهم بود و نه حمایتی صورت می‌گرفت؟ مگر می‌شود استانی مثل خراسان رضوی یک حامی و اسپانسر برای فوتبال نداشته‌باشد؟ خراسان رضوی چه چیزی کمتر از استانی مثل کرمان دارد که اینگونه پشت تیم‌های فوتبالش است؟

وی افزود: در نهایت این تیم که مال مردم مشهد بود سقوط کرد. چه پدیده چه شهرخودرو، مهم اتفاقی بود که افتاد و ما بازیکنان شرمنده مردم مشهد شدیم، اما امیدوارم درک کنند که هم این فصل و هم فصل قبل از جان مایه گذاشتم و ما بازیکنان کمترین نقش را در سقوط داشتیم. مشکل تیم انصافا اصلی فنی نبود.

حسینی خاطرنشان کرد: در این فصل داوری‌ها هم ما را به شدت اذیت کرد. شخصیت تیم ما با سلسله اتفاقاتی که رخ داد، آسیب دید و همه به چشم سقوطی به ما نگاه می‌کردند. همین موضوع هم فکر می‌کنم که در تصمیمات اشتباه داوران به شدت دخیل بود. در هفته‌های پایانی بار‌ها با تصمیم داور از ۳ امتیاز محروم شدیم.

بازیکن جوان شهرخودرو گفت: بازیکنان خوب و جوانی داشتیم، در سال‌های آینده اسم این بازیکنانی که امسال در شهرخودرو بودند را زیاد خواهیدشنید، اما ظلمی که امسال به این بازیکنان، به این تیم شد را هیچوقت فراموش نخواهیم کرد. باز هم می‌گویم مگر می‌شود فجر در ورزشگاه امام رضا (ع) بازی کند و ما در استادیوم ثامن؟ برای ما زمین تمرینی نباشد و برای رقبای مستقیم ما در کورس بقا همه چیز مهیا باشد؟ اتفاقات امسال باز هم می‌گویم که باورنکردنی بود و سقوط شهرخودرو فقط و فقط به خاطر دشمنی و اختلافات بود، وگرنه برای مسئولان استانی مثل خراسان رضوی شک ندارم که کاری نداشت، حداقل برای چند هفته از تنها نماینده شهرشان حمایت کنند تا امتیاز خراسان رضوی در لیگ برتر باقی بماند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->