قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر
سرخط خبرها

واکنش مهدی رحمتی به پیشنهاد مربیگری در استقلال

  • کد خبر: ۱۱۱۰۶۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳
واکنش مهدی رحمتی به پیشنهاد مربیگری در استقلال
مهدی رحمتی، سرمربی کنونی باشگاه آلومینیوم اراک در واکنش به پیشنهاد احتمالی استقلال برای مربیگری در این تیم فقط از هواداران استقلال تشکر کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی رحمتی یکی از گزینه‌های مربیگری در باشگاه استقلال است که نام او درکنار جواد نکونام به عنوان دو گزینه ایرانی دیده می‌شود. درعین حال که صحبت از مذاکرات برخی مسئولان باشگاه استقلال با یک مربی خارجی نیز در فضای مجازی دست به دست شده، اما واکنش مهدی رحمتی نیز به این موضوع بسیار جذاب است. رحمتی درباره اینکه ممکن است در نهایت چه تصمیمی درباره ادامه همکاری با آلومینیوم اراک بگیرد و احتمالا به استقلال برود، این جملات را به زبان آورده است: «در وهله اول از لطف هواداران استقلال تشکر می‌کنم، ولی باید یاد بگیریم حرفه‌ای باشیم و به قراردادمان پایبند باشیم. به دنبال منفعت و منافع خودمان نباشیم. من با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.» به این ترتیب باید مهدی رحمتی را از میان گزینه‌های ایرانی که احتمال حضورش در باشگاه استقلال می‌رود، خارج کرد. برخی گمانه زنی‌ها از احتمال مربیگری جواد نکونام در استقلال پرده برمی‌دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->