نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و ازبکستان در فوتبال المپیک پاریس (۳ مرداد ۱۴۰۳) | شکست یاران اورونوف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرژانتین و مراکش در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ | فرار دقیقه نودی آلبی‌سلسته از شکست در افتتاحیه تیم ملی بدون لژیونر‌ها در مقدماتی جام جهانی به مصاف رقبا می‌رود؟ حضور قلی‌زاده در پرسپولیس منتفی شد؟ قهرمانی آزادکاران جوان ایران در آسیا ترابی نیم فصل سرباز می‌شود؟ حضور پولادگر در اردوی تیم ملی تکواندو توافق وینگر سابق چلسی با استقلال بادامکی: گل گهر جواب ما را نمی‌دهد ورزشکاران مشمول باید به تیم‌های نظامی بروند داستان ستاره‌های فوتبال حاضر در المپیک امیر حسینی به دنبال فعالیت در حاشیه شهر مشهد روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

اسماعیلی‌فر جدید‌ترین خرید پرسپولیس|سرخ‌ها به سمت یک تیم کهکشانی+عکس

  • کد خبر: ۱۱۱۶۸۶
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶
اسماعیلی‌فر جدید‌ترین خرید پرسپولیس|سرخ‌ها به سمت یک تیم کهکشانی+عکس
علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی تا کنون به طور رسمی با پرسپولیس قرارداد منعقد کرده‌اند و دانیال اسماعیلی‌فر نیز به تازگی قرارداد خود را با پرسپولیس منعقد کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، پرسپولیس برای تقویت تیم خود دست روی مهره‌های ارزشمندی گذاشته و تا کنون موفقیت‌هایی را هم به دست آورده است. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی به عنوان اولین خرید‌های پرسپولیس در فصل جاری محسوب شدند و درادامه نیز دانیال اسماعیلی‌فر به جمع سرخ‌ها پیوست. گفته می‌شود میلاد زکی‌پور و سجاد شهباززاده نیز درروز‌های آتی به جمع سر‌خ‌ها خواهند پیوست و کار سروش رفیعی نیز با این باشگاه تمام شده است. اگر مجموع این بازیکنان به ترکیب پرسپولیس اضافه شوند، خیال گل‌محمدی برای داشتن یک تیم کهکشانی برای فصل بعد آسوده خواهد شد. ضمن اینکه اگر او نتواند با این طیف بازیکنان پرسپولیس را به جایگاه مطلوبی برساند، بدون شک درنیم فصل از این باشگاه کنار گذاشته خواهد شد.  

اسماعیلی‌فر جدید‌ترین خرید پرسپولیس|سرخ‌ها به سمت یک تیم کهکشانی+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->