مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

هجوم هواداران استقلال به صفحه فرهاد مجیدی به یک دلیل!

  • کد خبر: ۱۱۱۷۲۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
هجوم هواداران استقلال به صفحه فرهاد مجیدی به یک دلیل!
هواداران تیم استقلال بابت یک خبر از سرمربی خود بسیار شاکی هستند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال پس از جدایی از جمع آبی‌ها در صدد تقویت خط حمله تیمش است و در این میان صحبت از جدایی امیرحسین حسین زاده از استقلال و حضور در تیم مجیدی است.

ستاره استقلال که هواداران برای فصل بعد حساب ویژه‌ای روی وی باز کرده اند با مجیدی در تماس است و مربی سابق استقلال به این بازیکن قول داده که شرایطی فراهم کند تا این بازیکن فصل بعد را در امارات به فوتبال خود ادامه دهد و راهش برای حضور در کشور‌های اروپایی باز شود، اما در این میان هواداران استقلال پس از اطلاع از این خبر به صفحه مجیدی حمله برده و از وی خواستند با بازیکنان این تیم ارتباطی نداشته باشد و آن‌ها و استقلال را رها کند تا تیم برای فصل آینده با مشکل روبرو نشود بخصوص این بازیکن که دارای بند فسخ در قرارداد هم می‌باشد.

استقلالی‌ها که پس از جدایی فرهاد مجیدی از تیم دل خوشی از وی ندارند معتقدند که این مربی باز هم در شرایطی حساس استقلال را رها کرد تا به فکر آینده خود باشد و حالا به دنبال بازیکنان کلیدی تیم سابقش نیز می‌باشد.

به نظر می‌رسد جدایی حسین زاده از استقلال برای فصل بعد منتفی است، زیرا استقلالی‌ها در صورت همراهی این بازیکن با مجیدی از این اتفاق به راحتی نمی‌گذرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->