مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازگشت نادری به استقلال به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۱۱۱۴۱۵
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
بازگشت نادری به استقلال به کجا رسید؟
موضوع بازگشت بازیکن پیشین تیم استقلال به این باشگاه بسیار جدی‌تر از قبل شده است.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، محمد نادری، مدافع - هافبک چپ پای فصل گذشته تیم استقلال در فصل جاری تصمیم گرفت فوتبالش را در لیگ ترکیه سپری کند. او در حالی به آلتای اسپور ترکیه پیوست که توفیق چندانی در این تیم نداشت و به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش قرارداد خود را با این باشگاه ترکیه‌ای فسخ کرد.

نادری که یکی دو ماه پیش در محل تمرین آبی‌پوشان حضور یافته بود، در صحبت‌هایش با فرهاد مجیدی خواستار بازگشت به این تیم شده بود، به شرط اینکه نتواند فوتبالش را در خارج از کشور دنبال کند.

در هفته‌های پایانی لیگ برتر، مسئولان استقلال طبق درخواست مجیدی با نادری مذاکره کرده بودند و به توافق رسیدند که اگر این بازیکن پیشنهاد خارجی نداشته باشد، بلافاصله به ایران بازگردد و قراردادش را با استقلال امضا کند هر چند که مجیدی از تیم جدا شد، ولی همچنان به نظر می‌رسد نادری مشکلی برای پیوستن به تیم محبوبش ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->