یکی از عوامل حمله سایبری به شهرداری تهران دستگیر شد

  • کد خبر: ۱۱۲۶۴۹
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
یکی از عوامل حمله سایبری به شهرداری تهران دستگیر شد
یکی از عوامل نفوذی در پی این حمله سایبری تا به امروز دستگیر شده و پیش از آن هم برخی از اعضای شورای شهر تهران نیز مبنی بر دست داشتن عوامل داخلی در این حادثه حدس و گمان‌هایی می‌زدند.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه درباره حضور عوامل داخلی در جریان حمله سایبری شهرداری تهران گفت: ۱ نفر تا به امروز در جریان این خرابکاری و حمله سایبری دستگیر شده است.

چندی پیش شهرداری تهران مورد حمله سایبری قرار گرفت و بسیاری از فعالیت‌های این مجموعه در سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف را مختل کرد، اتفاقی که در چند سال اخیر بی سابقه بود و همچنان هم بسیاری از مجموعه‌های شهرداری تهران فعالیت سیستمی ندارند.

اما این اتفاق تنها خارج از مرز‌های سرزمینی رخ نداد و پیگیری‌های خبرنگار ما از یک مقام مسئول حاکی از آن است که یکی از عوامل نفوذی در پی این حمله سایبری تا به امروز دستگیر شده و پیش از آن هم برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز مبنی بر دست داشتن عوامل داخلی در این حادثه حدس و گمان‌هایی می‌زدند.

روز گذشته علی اصغر قائمی درباره دست داشتن عوامل داخلی در این حمله سایبری اظهار کرد: باتوجه به این حجم از شناخت معماری و مشخصات فنی سامانه، حدس زده می‌شود که احتمال همکاری از درون سازمان وجود داشته باشد، اما هنوز شواهدی مبنی بر این موضوع وجود ندارد.

منبع: آنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->