هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت باید اقدامات شهرداری مشهد در زبان و ذهن مردم جاری شود ضمیری: نتیجه اقدامات مدیریت شهری کسب رضایت عمومی در سال ۱۴۰۳ بود شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست خراسان رضوی با ۸۶ رویداد گردشگری در صدر کشور قرار گرفت | پیش بینی توسعه اقامتگاه‌های بومگردی روایت روزنامه «حبل‌المتین» از نخستین گلوله‌زنی به حرم مطهر امام رضا (ع) در ۱۱۹ سال پیش | ترکیدن بغض فقرا در صحن مقدس مشهد میزبان نمایشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی و گردشگری با حضور کشور‌های منطقه می‌شود دبیریان: طرح جامع حمایت از سرمایه‌گذاران در شورای شهر مشهد تصویب شد رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری باید با ایجاد بستر‌های اعتمادساز، مردم را به سرمایه‌گذاری در تولید ترغیب کند هوای مشهد امروز هم آلوده است (۱۹ فروردین ۱۴۰۴) بیش از ۲۵ درصد نیاز آبی فضای سبز مشهد از پساب تامین می‌شود
سرخط خبرها

طرح «کمربند سبز مشهد» جهانی شد

  • کد خبر: ۱۱۳۵۰۴
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
طرح «کمربند سبز مشهد» جهانی شد
شهرداری مشهد موفق شد با ارائه پروژه «تبدیل کمربند جنوبی شهر به کمربند سبز و کوه‌پارک» در کنار شهر‌های مونترال و حیدرآباد در صدر گروه «زندگی سبز برای بهبود اقتصادی و رشد فراگیر» در جشنواره بین‌المللی «شهر سبز جهانی» همراه دیگر طرح‌های برگزیده سال ۲۰۲۲ وارد مرحله نهایی شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید اصفهانی‌زاده، رئیس گروه همکاری‌های بین‌المللی علمی و تخصصی شهرداری مشهد در این زمینه گفت: از نگاه این جشنواره، تبدیل «کمربند جنوبی» به «کمربند سبز» و تبدیل آن به یک «فضای عمومی پارکی» نشانگر انعطاف‌پذیری مدیران شهری مشهد و بهره‌مندی از توان الگوی حکمرانی مشارکتی مردمی در جهت حفظ منابع سبز تنفسی این کلان‌شهر است.

امیرمهدی کلیدری، مسئول امور برندسازی و دیپلماسی شهری شهرداری مشهد، نیز در توضیح این موضوع گفت: راهیابی مشهدالرضا (ع) به مرحله نهایی جشنواره، به عنوان تنها کلان‌شهر ایرانی راه‌یافته به این تورنومنت جهانی، از طرفی نشانگر فعال بودن این جهان‌شهر در عرصه‌های متنوع دیپلماسی شهری، به ویژه عرصه‌های تخصصی است و از طرف دیگر موجب ارتقای برند شهری این کلان‌شهر در عرصه‌های معتبر جهانی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->