برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

اعتراض هوادارن استقلال به جدایی وریا| غفوری را حفظ کنید!

  • کد خبر: ۱۱۴۴۵۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
اعتراض هوادارن استقلال به جدایی وریا| غفوری را حفظ کنید!
درحالی که کمیته فنی باشگاه استقلال اعتقاد دارد وریا غفوری به دلیل بالارفتن سن دیگر کارایی لازم را در استقلال ندارد، اما هواداران این باشگاه نسبت به جدایی این بازیکن واکنش‌هایی منفی داشته‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وریا غفوری را در استقلال فصل بعد خواهیم دید یا خیر؟! یک معمای بزرگ در نقل و انتقالات پیش‌فصل شکل گرفته و مدیران باشگاه استقلال هم پاسخ‌های متفاوتی به سؤالات درباره آقای کاپیتان می‌دهند. در یک هفته اخیر برخی مسئولان باشگاه استقلال دائم به این نکته اشاره کردند که از سوی باشگاه بزودی با وریا تماس گرفته خواهد شد، اما تا این لحظه حتی یک تماس خشک و خالی هم با وریا غفوری گرفته نشده است و این بازیکن هر روز که می‌گذرد بیشتر از روز قبل به جدایی از استقلال نزدیک می‌شود. درباره اینکه فولاد خوزستان به جذب وریا علاقه‌مند است بار‌ها خبر‌هایی را شنیده‌ایم، اما مسأله مهم این است که جدایی وریا غفوری هرگز باب میل هواداران این باشگاه نیست. هوادارانی که وقتی خبر جدایی وریا را می‌شنوند نسبت به آن واکنشی منفی نشان می‌دهند و انگار دوست دارند کاپیتان‌شان یک فصل دیگر در این باشگاه باقی بماند.

به هر حال زمان زیادی به شروع تمرین استقلال باقی نمانده و بدون شک اگر در روز‌های اندک باقی‌مانده با وریا نیز تماسی حاصل نشود، این بازیکن دیگر تحمل نخواهد کرد و پای میز مذاکره با فولاد خوزستان خواهد نشست. برخی مسئولان باشگاه استقلال این روند را ناشی از افت فنی وریا می‌دانند. شاید هم برخی در باشگاه استقلال به‌دنبال همین هستند که آن‌قدر با وریا تماس گرفته نشود تا او در اقدامی پیش‌دستانه عازم اهواز شود و سپس مسئولان استقلال اعلام کنند که وریا خود خواسته از این باشگاه جدا شد! البته این فقط یک احتمال و گمانه‌زنی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->